بازگشت ستاره به هلند داویدز دستیار فن خال شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هنوز هم همه عکس های فن خال و ادگار داویدز در سال 95 را به یاد دارند، ابتدا با جام لیگ و سپس جام جهانی.
داویدز در مستندی درباره لوئیس فن خال گفت که دوران فوتبالش را مدیون معلم سابقش است و چیزهای زیادی از او آموخته است.
انقلاب مخملی آژاکس در سال 2010 با مدیریت یوهان کرایف آغاز شد. دیویدز در آن زمان بخشی از تیم مدیریت باشگاه بود. او به همراه استیو تونهوف، پل رومر و ماریان اولفرز تصمیم گرفتند به سراغ فن خال بروند که باعث شد داویدز با کرایف به مشکل بخورد و باشگاه را ترک کند.
حالا این دو نفر دوباره و این بار در تیم ملی همدیگر را ملاقات کرده اند. داویدز قرار است یکی از دستیاران فن خال باشد. او جایگزین هنک فریزر خواهد شد تا با هلند به جام جهانی برود. فریزر تصمیم گرفت به عنوان سرمربی اوترخت به کار خود ادامه دهد.

ادگار داویدز ستاره سابق تیم ملی هلند باید در کادر فنی این تیم نقش مربی را ایفا کند.


سرویس خبر شماره: 1823045 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 10:42 |
828 |

0نظرات

فن خال درباره حضور داویدز در تیم ملی گفت: خیلی خوشحالم که او به تیم فنی ما اضافه شد. بعد از اینکه مشخص شد فریزر فصل آینده هدایت اوترخت را برعهده خواهد گرفت، از ادگار پرسیدم که آیا دوست دارد دستیار دوم من در تیم ملی باشد.
وی با اشاره به همکاری قبلی خود با داویدز افزود: مسیر ما در گذشته همیشه یکسان بوده است و من مطمئن هستم که او در این پست موفق ترین خواهد بود. بازیکنان می توانند از تجربیات او به عنوان یک تیم ملی نهایت استفاده را ببرند. بازیکنی که در چهار فینال بازی کرده است.”
داویدز در مورد بازگشتش به تیم ملی گفت: من نه تنها به این موضوع افتخار می کنم، بلکه واقعاً مشتاق هستم که به عنوان مربی به زندگی حرفه ای خود با مربی خوبی مانند لوئیس فن خال ادامه دهم و بتوانم برای تیم ملی هلند کار کنم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی