بازگشت سه مروارید بدون جایگزین برای قلانوی (عکس)

به گزارش “ورزش”، امیر قلعه نویی پس از جذب علی علیزاده با وجود توانایی های فنی بالای این بازیکن و کلید زدن بی بدیل این مربی در پست هافبک دفاعی با اضطراب دائمی مواجه بود و ج محرومیت این بازیکن است. بازیکن باید کارت زرد متوالی دریافت کند.
علیزاده که حداقل یک بار در طول فصل به همین دلیل بازی های گلزنی را از دست داده بود، به دلیل محرومیت در دربی کرمان حضور نداشت تا کمربند وسط بنفش پوشان به همراه خدابندلو، پورعلی و باینما بسته شود. بازی ای که در 10 دقیقه پایانی نیمه اول شاکله گل گهر با وجود عملکرد بهتر از مس رفسنجان در 30 دقیقه ابتدایی به زمین خورد و دو گل متوالی دریافت کرد. دو گلی که اگر علی علیزاده در ترکیب بود شاید به ثمر نمی رسید.

1796765

امیر قلعه نویی در دیدار هفته هفدهم از امین قاسمی نژاد در بالای خط دید تیمش استفاده کرد و حسینی و تبریزی دو وینگر گلزن بودند. اما این ترکیب می تواند در بازی با سپاهان با بازگشت کی روش استانلی و رضا شکاری تغییر کند و شاید حتی دو مهاجم گل گهر که در هفته هفدهم به طور منظم وارد زمین شده بودند، از همان جا به عنوان نیمکت جهان شروع به کار کنند. . . در خط میانی، علیزاده بدون شک به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا در این بازی سخت خارج از خانه، خط هافبک گلزن را مقابل هافبک های قدرتمند سپاهان تشکیل دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یکی دیگر از بازیکنان غایب دربی کرمان، استانلی کی روش، بازیکن سابق سپاهان، جو خود را به خوبی می شناسد، پس از یک هفته استراحت و در شرایط بدنی خوب آماده بازگشت به تیم است.

1796766
علی علیزاده، استانلی کی روش و رضا شکاری فرصت حضور در دربی کرمان را نداشتند.

بازگشت سه مروارید بدون جایگزین برای قلانوی (عکس)


سرویس خبر شماره: 1867712
10 فوریه 1401 در 8:36 ب.ظ
31.3 هزار |

2نقطه نظر

رویارویی با سپاهان;

اما مهره مهم دیگری که در بازی با سپاهان می تواند دوباره برای گل گهر به میدان برود رضا شکاری است. وینگر راست بدون بازیکن تعویضی امیر قلانوی که تا دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته هجدهم علیرغم اینکه کادر فنی گلگهر معمولاً تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد می کند، همواره توانسته جایگاه خود را حفظ کند و در طول بازی نیز جایگاه خود را حفظ کند. مقابل سپاهان باز هم از اول به نظر می رسد برای مردی ارغوانی در نقش جهان وارد زمین شود.

1757633