بازگشت سوپراستار؛ رونالدو تا دقایقی دیگر در ترکیب یونایتد قرار خواهد گرفت

انتقال تنهاچ پس از یک هفته پرتنش برای یونایتد انجام شد. این هفته با یک جلسه مهم در مقر باشگاه یونایتد آغاز شد که قرار بود در مورد آینده کریستیانو تصمیم گیری شود. رونالدو همچنان اصرار دارد که قصد جدایی دارد و باشگاه می گوید او تمایلی به این کار ندارد.

امروز رونالدو برای هواداران یونایتد در خارج از مجتمع کارینگتون امضا خواهد کرد

امروز رسانه های انگلیسی تصاویری را منتشر کردند که نشان می دهد رونالدو به همراه دیگر بازیکنان منچستریونایتد وارد مجموعه کارینگتون می شود. شیاطین سرخ صبح و بعدازظهر برای دیدار دوستانه مقابل رایو وایکانو تمرین کردند.

به گزارش “ورش سه”، در میان شایعات گسترده درباره آینده کریستیانو رونالدو و اینکه آیا او منچستریونایتد را ترک خواهد کرد یا در آن تیم خواهد ماند، در روزهای اخیر ادعا شده است که اریک تنهاچ قصد دارد ستاره پرتغالی را در بازی دوستانه به ارمغان بیاورد. بازی مقابل رایو وایکانو

تصویری از رونالدو که امروز در مقر باشگاه یونایتد گرفته شده است

دیروز تصویری از کریستیانو رونالدو منتشر شد که او را در حال تمرین یونایتد نشان می دهد. ستاره پرتغالی در این عکس در کنار سه هم تیمی خود ایستاده و در مقابل دوربین لبخند زد. عکسی که به عنوان انگیزه مثبت مهاجم یونایتد به هواداران این تیم تعبیر شد.

با اعلام لیست منچستریونایتد برای بازی دوستانه امشب مقابل رایو وایکانو، مشخص شد که کریستیانو رونالدو از ابتدا در این دیدار حضور خواهد داشت.

این شایعات لحظاتی پیش تایید شد و با انتشار لیست بازیکنان یونایتد برای بازی امشب، مشخص شد که کریستیانو رونالدو از ابتدا در این بازی حضور خواهد داشت. نام رونالدو به عنوان یکی از مهاجمان شیاطین سرخ در این بازی اعلام شده است.

در لیستی که اریک تنهاچ برای بازی امشب منتشر کرده است، علاوه بر کریستیانو، می توان نام چند خرید جدید باشگاهی از جمله کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز را مشاهده کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1836126
آگوست 09, 1401 @ 7:20 ب.ظ
1.2K امتیاز خبر|

3نقطه نظر