بازگشت غافلگیر کننده دروازه بان لیورپول – چند روز پس از کسب عنوان قهرمانی – باشگاه لیورپول

پیتالوگا به دلیل آسیب دیدگی رباط مچ پا که به صورت قرضی در ماکلزفیلد متحمل شد، سه ماه را در کنار زمین سپری کرد و در عوض در لیورپول از بازگشت او لذت برد.

برنده عنوان در سی و پنجمین بازی لیگ به مصاف سیتی اف سی لیورپول رفت، 138 روز پس از اینکه او در شکست 2-1 مقابل رانکورن لینتس در نوامبر از میادین دور شد.

باید دید که آیا پیتالوگا در این فصل دوباره برای ماکلزفیلد بازی خواهد کرد یا خیر، در حالی که تنها دو بازی باقی مانده است، زیرا از ترکیب خود برای بازی با هانلی تاون در روز دوشنبه کنار گذاشته شده است.

چهار بازی برای تیم زیر 21 ساله های لیورپول و حضور منظم در تیم اصلی در روزهای بازی نشان می دهد که دروازه بان جوان برزیلی روابط خود را با میزبان غیر لیگ خود قطع کرده است.

– مکلسفیلد اف سی (@thesilkmen) 9 آوریل 2023

این بازیکن جوان احتمالا در هفته های آینده زمان خود را بین مکلسفیلد و لیورپول تقسیم خواهد کرد و چهار بازی دیگر برای تیم زیر 21 سال باقی مانده است.

انتظار می رود لیورپول در تابستان امسال به صورت قرضی بیشتر به پیتالوگا علاقه مند شود، در حالی که شایعاتی مبنی بر پیشنهادات دائمی از میلان و اتلتیکو مادرید وجود داشت.

لندن، انگلیس - دوشنبه، 6 مارس 2023: مارسلو پیتالوگا، دروازه بان لیورپول در جریان بازی لیگ برتر 2 دسته 1 بین تیم های زیر 21 سال آرسنال و تیم زیر 21 سال باشگاه لیورپول در میدو پارک.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اما شنبه بازگشت غافلگیرکننده ای را برای پیتالوگا در ماکلزفیلد به همراه داشت، چند روز پس از آن که آنها وضعیت خود را به عنوان قهرمان لیگ برتر شمال در بخش یک غرب تضمین کردند.

با این حال، او می‌تواند تحت هدایت یورگن کلوپ به ترکیب اصلی تیم صعود کند، در حالی که کائویمهین کلهر و آدریان هر دو به طور بالقوه در راه خروج از تابستان امسال هستند.

شنبه، دیدار پرسکوت کیبلز را قبل از کمپین به ماسلی در 22 آوریل نزدیک تر می کند.

و این بازیکن 20 ساله عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت زیرا مکلسفیلد حریفان مرسی ساید را 5-0 شکست داد، از جمله هت تریک نیکی مینارد.