بازگشت قوی کارلوتو به هتل محل اخراجش!


سرویس خبر شماره: 1970747
14 اکتبر 1402 در 8:06 ب.ظ.
3.2 هزار |

7نقطه نظر

آنچلوتی را تحت فشار قرار ندهید

کارلو آنچلوتی که پس از شکست سنگین دربی مادرید مورد انتقادات ظالمانه ای قرار گرفته بود، در کمتر از چند روز با کسب یک پیروزی درخشان مقابل ناپل، دوباره اوضاع را به نفع خود تغییر داد.

بازگشت قوی کارلوتو به هتل محل اخراجش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دوشنبه هفته جاری و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت مانده به آغاز دیدار رئال مادرید مقابل ناپل در لیگ قهرمانان اروپا، زمین لرزه ای این شهر ایتالیایی را لرزاند.

زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 در مقیاس ریشتر که در مقیاس زلزله خفیف در نظر گرفته شده است. مرکز این زمین لرزه در شمال شهر ناپل و دور از محل سکونت بازیکنان رئال در شهر ناپل بود. جالب اینجاست که اردوی رئال در هتلی اقامت داشت که در دسامبر 2019، رئیس ناپولی از اخراج کارلو آنچلوتی از تیمش به آنها خبر داد.

1936617
در میان مربیان رئال مادرید که حداقل 100 پیروزی با رئال به دست آورده اند، میزان برد کارلو آنچلوتی بالاترین میزان را دارد. او با کسب 72 درصد از بازی هایش با مورینیو مقام اول را در رده بندی به خود اختصاص داده است

آنچلوتی اما نگران زلزله این هفته شهر ناپل نبود. ماموریت خاصی برای خودش تعریف کرده بود. رئال که کمتر از دو هفته پیش با شکست 3-1 در دربی پایتخت مقابل اتلتیکو مادرید تحت فشار سنگینی قرار گرفت، باید با پیروزی قانع کننده هواداران ناپولی به مادرید برمی گشت.

پیروزی 3-2 مقابل ناپولی یک پیروزی بزرگ برای آنچلوتی بود. نه تنها به این دلیل که رئال مادرید برگشت و از پشت سر برد، بلکه به این دلیل که آنچلوتی از ایده های فوتبالی خود کوتاه نیامد. او یک بار دیگر از ادوارد کاماوینگا در پست دفاع چپ استفاده کرد، حرکتی که رئیس باشگاه فلورنتینو پرز آشکارا از آن ناراضی است. از سوی دیگر، کارلتو مودریچ را به نیمکت بازگرداند، در حالی که ستاره بزرگ کروات به وضوح از نیمکت خود ناراضی و ناراحت است.

مجله اخبار فوتبال خارجی