بازگشت نیمار به فرانسه: بهبودی سریع ستاره برزیلی

باشگاه پاری سن ژرمن در سایت باشگاه در مورد وضعیت نیمار و وضعیت او اعلام کرد: “نیمار جونیور به تمرینات ما بازگشته است. امروز اعضای تیم پزشکی پاری سن ژرمن “و جراحانی که او را عمل کردند، پای مصنوعی نیمار را خارج خواهند کرد. نتیجه تست هایی که او انجام داد مثبت بود و این بازیکن اکنون می تواند روند ریکاوری خود را در پاریس ادامه دهد.”

1857827

نیمار از آن زمان دیگر در زمین حضور نداشته است. ستاره برزیلی برای بهبودی به کشورش بازگشت. در روزهای اخیر عکس هایی از حضور او در باشگاه سابقش سانتوس با عصا منتشر شده است. اما نیمار اکنون به فرانسه بازگشته و آماده است تا با کمک تیم پزشکی PSG مراحل پایانی بهبودی خود را سریعتر طی کند.

نیمار ستاره مصدوم پاری سن ژرمن پس از مدت ها دوری از فرانسه به کشور بازگشت و باشگاه پاری سن ژرمن اطلاعیه ای درباره میزان بهبود مصدومیت ستاره برزیلی منتشر کرد.

بازگشت نیمار به فرانسه: بهبودی سریع ستاره برزیلی

پاری سن ژرمن در اطلاعیه خود زمان بازگشت نیمار به میادین را مشخص نکرده است. او تا سال 2025 با این باشگاه فرانسوی قرارداد دارد اما شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او در تابستان آینده شنیده می شود و گفته می شود چند باشگاه مطرح لیگ برتری علاقه زیادی به جذب او دارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ستاره سرشناس برزیلی روز 19 فوریه در جریان دیدار تیمش پاری سن ژرمن مقابل لیل در لیگ یک فرانسه از ناحیه مچ پا آسیب دید و شدت این مصدومیت به حدی بود که تحت عمل جراحی قرار گرفت.

1857826


سرویس خبر شماره: 1923717
07 مه 1402 در 05:21 ب.ظ
813

0نقطه نظر