بازگشت پسر حمیدزیچ به بایرن: رفتن من اشتباه بود

شاید به خاطر همین بحث ها بود که صالح حمیدزیچ به این نتیجه رسید که بهتر است پسرش مدتی از باشگاه دور بماند. به همین دلیل به صورت قرضی راهی کانادا شد تا به تیم ونکوور وایت کپس بپیوندد.

نیک صالح حمیدزیچ، پسر حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، زودتر به دوران قرضی خود در ونکوور وایتکپس پایان داد و به بایرن بازگشت.

بازگشت پسر حمیدزیچ به بایرن: رفتن من اشتباه بود

گروهی از هواداران بایرن معتقدند که نیک تنها به دلیل مسئولیت پدرش در این باشگاه که مدیریت ورزشی بایرن را بر عهده دارد، به عنوان یک فوتبالیست قرارداد امضا کرده است. آنها بارها به این موضوع اعتراض کرده اند و معتقدند باشگاه نباید به خاطر پدرش تبعیض قائل شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیک صالح حمیدزیچ پسر 19 ساله حسن صالح حمیدزیچ است و دوران فوتبالش در بایرن مونیخ سوژه بحث برانگیز هواداران این باشگاه بوده است.

نیک در تیم دوم ونکوور وایت کپس بازی کرد، اما با پیراهن آن تیم فقط پنج بار در لیگ اتومبیل رانی کانادا حضور داشت. او قبل از اینکه به این تیم کانادایی قرض داده شود، در تیم دوم بایرن مونیخ حضور داشت و با آن تیم در لیگ محلی باواریا بازی کرد.

نیک صالح حمدزیچ فوتبال را در باشگاه Unterhaching آغاز کرد، اما در سال 2015 در حالی که دوازده ساله بود به آکادمی بایرن مونیخ پیوست و سپس به تیم جوانان این باشگاه پیوست.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1852551
17 نوامبر 1401 در 7:40 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما نیک صالح حمیدزیچ با وجود اینکه تا پایان سال 2023 با ونکوور وایتکپس قرارداد قرضی داشت، امروز اعلام کرد که قراردادش را زودتر فسخ می کند و به بایرن بازمی گردد. وی از انتقال قرضی به این باشگاه کانادایی به عنوان یک اشتباه بزرگ یاد کرد.