بازگشت 5 بازیکن تیم ملی به جدول شانس

اردوی اصلی تیم ملی از روز شنبه به بهانه بازی با نیکاراگوئه آغاز می شود، اما قبل از اعلام لیست، با ملی پوشان تماس گرفته می شود تا برای حضور در تهران و اردوی تیم های ملی برنامه ریزی شود. سه استقلالی که امروز به تمرین ریکاوری تیم ملی دعوت نشدند، ممکن است برای استفاده از تعطیلات لیگ برنامه ریزی کنند و شانس حضور در اردوی روز شنبه را نخواهند داشت مگر اینکه نگاه کارلوس کی روش به فهرستی که به طور ناگهانی تنظیم شده تغییر نکند یا نظر بازیکن تغییر نکند. موقعیت به دردسر افتادن است



مجله اخبار فوتبال داخلی

دعوت مجدد 5 بازیکنی که از اردوی تیم ملی حذف شده اند بسیار سخت است.

بازگشت 5 بازیکن تیم ملی به جدول شانس


سرویس خبر شماره: 1851695
12 نوامبر 1401 در 4:47 ب.ظ
21.8 هزار |

23نقطه نظر

صالح حردانی هم مانند ابوالفضل جلالی در هفته های اخیر در لیست ثابت استقلال قرار نگرفته است اما محمد محبی و مهدی مهدی پور از جمله بازیکنان خوب استقلال در هفته های اخیر بوده اند. به خصوص محمد محبی که مرکز اکثر حملات و گل های استقلالی ها بود. در نهایت باید گفت که ترافیک در خطوط سه گانه باعث می شود برخی بازیکنان با وجود مهارت های فنی، فرصت همراهی تیم ملی را در جام جهانی از دست بدهند. توی همه پست ها هست به عنوان مثال اکنون 5 دروازه بان در خط دروازه به اردوی تیم ملی دعوت می شوند اما در نهایت سه دروازه بان در لیست نهایی تیم ملی قرار می گیرند.

احتمال دعوت مجدد این بازیکنان کم است و به نوعی باید گفت که آنها دوباره در جدول شانس ها قرار گرفته اند و در صورت مواجه شدن با مشکل یا نظر کارلوس هم تیمی هایشان دوباره به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. کی روش در لیست تغییر تیم ملی.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش در پایان هفته یازدهم دو بازیکن گل گهر را برای حضور در اردوی ارزیابی فنی ملی پوشان دعوت نکرد. آرمین سهرابیان و محمد خدا بنده لو. امروز سه بازیکن استقلال با دعوت کارلوس کی روش برای حضور در اردوی تیم ملی مواجه نشدند! محمد محبی، مهدی مهدی پور و صالح حردانی شب گذشته به امید شرکت در تمرین ریکاوری تیم ملی به تهران بازگشتند اما در تماس هایی که با آنها صورت گرفت، اعلام شد که در لیست کارلوس کی روش قرار ندارند.