بازیکنان بایرن مونیخ: از دست خودمان عصبانی هستیم

توماس مولر او در پایان بازی مقابل دوربین خبرنگاران عصبانی شد و با حرف های صریح از بازیکنان بایرن مونیخ انتقاد کرد. او گفت این واقعیت که تیمش هفته آینده یک بازی بزرگ مقابل بارسا در اواسط هفته دارد نباید دلیلی برای نمایش ضعیف در بازی های لیگ باشد.

سرژ گنابری او در پایان بازی گفت که از عملکرد بایرن در این دیدار راضی نیست، اما امیدوار است باواریایی ها در روز سه شنبه مقابل بارسا بازی خوبی داشته باشند. وی در این باره گفت: امیدوارم روز سه شنبه خوب باشیم و سه امتیاز بعدی لیگ قهرمانان را به دست آوریم، اما در این بازی برای موفقیت صددرصدی باید خیلی بهتر از بازی خارج از خانه امروز کار کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ امشب در چارچوب هفته ششم بوندس لیگا در دیداری خانگی به مصاف اشتوتگارت رفت و با تساوی 2-2 به پایان رسید. این سومین تساوی متوالی باواریایی ها در سه هفته آخر بوندس لیگا بود.


سرویس خبر شماره: 1843097
19 سپتامبر 1401 @ 22:43 |
4.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نباید اینقدر به حریف فضا بدهیم. چند روز دیگر نباید آنقدر بین بازی های ما تفاوت وجود داشته باشد. خوشبختانه بازی بعدی ما سه شنبه است. ما دیگر زمانی برای شکایت نداریم و باید فورا آماده شویم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

باید بگویم که اگر می‌خواهیم هر چه زودتر به بالای جدول برگردیم که باید هدفمان باشد، باید خودمان را کنترل کنیم و ببینیم در کجا هستیم.»

توماس مولر ستاره بایرن مونیخ پس از تساوی 2-2 این تیم مقابل اشتوتگارت از عملکرد این تیم انتقاد کرد و گفت از دست تیمش عصبانی است.

بازیکنان بایرن مونیخ: از دست خودمان عصبانی هستیم

توماس مولر در پایان بازی گفت: امروز برای اولین بار در این فصل عصبانی هستم، از دست خودمان عصبانی هستم، اگر بخواهیم در هر بازی که هدفمان است پیروز شویم، باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم. هر بازی.اون وسط هفته.مهم نیست بازی بزرگی در پیش داشته باشیم،با وضعیت فعلی تیم باید تا لحظه آخر هر بازی از دل و ذهن خودمان بگذریم. .