بازیکنان پاری سن ژرمن به این تیم اهمیتی نمی دهند

مک ماهمن احساس می کند که قدرت بیش از حد بازیکنان بزرگ تیم مدیریت را بسیار سخت کرده است.
ستاره سابق رئال مادرید در مورد بازی و باخت مقابل پاری سن ژرمن به بی تی اسپورت گفت: این بازیکنان خیلی قوی هستند. آنها در زمان توماس توخل بیش از حد قدرتمند بودند و بیش از حد قدرتمند بودند، و اکنون در زمان این مرد (مائوریسیو پوچتینو) بسیار قدرتمند هستند.
مک ماهمن از واکنش بازیکنان PJS به هت تریک بنزما در بازی دیشب انتقاد کرد: «آنها به حرف کسی گوش نمی دهند و وقتی شرایط سخت می شود به تیم اهمیت نمی دهند. این بازیکنان هر کجا که بخواهند بازی می کنند. مثلث هجومی از بازیکنان بزرگی تشکیل شده است، اما آنها سخت کار نمی کنند و وقتی شرایط سخت می شود، تلاش نمی کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1814598 |
19 مارس 1400 ساعت 22:10 |
7,702 |

2نظرات

استیو مک ماهون:

استیو مک ماهونمن ستاره سابق رئال مادرید از عملکرد بازیکنان پاری سن ژرمن به شدت انتقاد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-3 مقابل رئال مادرید شکست خورد.
این نتیجه در حالی به دست آمد که پیاسجی در بازی رفت پیروز شده بود و در این دیدار ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما نتوانست این برتری را حفظ کند و با سه گلی که کریم بنزما به ثمر رساند در مجموع به 2 گل صعود کرد. این کامبک 2-3 شکست خورد و نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یابد.
حذف این رقابت‌ها خشم شدید بازیکنان، کادر فنی و به‌ویژه سرپرستان تیم‌ها را برانگیخته است که سال‌ها تلاش می‌کنند با هزینه‌های گزاف و با جذب بازیکنان بزرگ، اولین قهرمانی اروپا را کسب کنند.