بازیکنان چلسی از روش های تمرینی پوچتینو شوکه خواهند شد – Talk Chelsea

یک تیم پر از بازیکنان 100% تناسب اندام که می توانند تمام روز و با سرعت بدود، همیشه در هر بازی که انجام می دهند شانس بسیار خوبی خواهند داشت. علاوه بر توانایی فنی و کیفیت، تیم ها باید بتوانند از نظر فیزیکی از حریفان خود پیشی بگیرند و تا جایی که می توانند از آنها پیشی بگیرند.

من نگران این هستم که برخی از بازیکنان امروزی چگونه این نوع روش‌های تمرینی را می‌پذیرند، اما در عین حال، دیگر اهمیتی نمی‌دهم. شما یا می‌خواهید برای موفقیت تلاش کنید یا نمی‌خواهید، و اگر این کار را نکردید، پس بچه پاپ.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-players-will-be-shocked-by-pochettinos-training-methods/ منبع:

اگر بازیکنان به شما احترام بگذارند، دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند، در آن صورت تمایل بیشتری دارند تا در زمین تمرین و در بازی‌ها در زمین‌های سخت قرار بگیرند. این چیزی است که پوچتینو برای ساختن آن در چلسی تلاش خواهد کرد و فکر می کنم او بتواند بازیکنانی را جذب کند که برای او سخت کار کنند، من واقعاً انجام می دهم.

دنی رز او را یک “انضباطی” توصیف کرده است و ریکی لمبرت در مورد سختی تمریناتش صحبت کرده است.

لمبرت به بازی برای انگلیس ادامه داد و یک حرکت رویایی به لیورپول به دست آورد، درست همانطور که دنی رز زیر نظر پوچتینو در تاتنهام بعد از یک زنگ بیدار شدن زودهنگام شکوفا شد.

بازیکنان ساوتهمپتون از تست گاکن متنفر بودند و ریکی لمبرت که از شدت دویدن پوچتینو در روزهای دوشنبه پس از بازی ناراحت بود، به دیدن مربی جدیدش رفت تا درخواست آرامش کند. مودبانه به او گوش داده شد و جفت با هم دست دادند.

“رفتم بیرون [of the office] مهاجم گفت: “بله، این کار را برای شما پسران انجام دادم، دوشنبه آینده حل خواهد شد.” بنابراین، من بازی را انجام دادم [the next weekend]، 90 دقیقه دوباره، دوشنبه بیا، نه تنها 12 تا انجام دادیم، ما 24 دوید – 24 دوید و من فقط می دانستم، من می دویدم با خنده و تقریبا گریه می کردم و می دانستم او چه می کند، او مرا می شکست و او کرد، او مرا شکست.»

که در تلگراف امروز، می‌گوید دویدن کاری است که بازیکنان چلسی که می‌خواهند زیر نظر پوچتینو موفق شوند، باید کارهای زیادی انجام دهند و ممکن است به زودی با تست بدنام Gacon آشنا شوند، یک شاتل متناوب خسته‌کننده که مورد علاقه مربی و کارکنانش است.

تمرین مائوریسیو پوچتینو برای PSG چلسی

تمرین مائوریسیو پوچتینو

رز گفت: “او بسیار دقیق، بسیار دقیق است، او یک نظم دهنده است.” او تمرینات را ضبط می کند. او اولین مدیری بود که با آن برخورد کردم و تمرینات را ضبط کرد، جلسات بدنسازی را ضبط کرد. هیچ مخفیگاهی وجود ندارد

جمله بالا برای برخی از بازیکنان فعلی ما اضطراب ایجاد می کند و آنها را در کفش های خود می لرزاند. میدونی چیه؟ خوب! اگر آماده نیستید کار کنید، برای چلسی بجنگید، و هر شنبه برای جایگاه خود در پوچتینو با شروع Xl بجنگید، پس با احترام از درهای خروجی در کوبهام استفاده کنید.

پوچتینو در کتاب خود توضیح داد: برای شروع، بازیکنان 45 ثانیه برای طی کردن 150 متر و 15 ثانیه برای استراحت فرصت دارند. در هر تکرار 45 ثانیه‌ای بعدی، آن‌ها باید 6.25 متر بیشتر بدوند و شدت آن به‌طور پیوسته افزایش می‌یابد.»

به نظر می رسد که مائوریسیو پوچتینو در روش های مدیریتی و تمرینی خود کمی قدیمی است و من این را دوست دارم.

بنابراین، این روش‌ها به وضوح به نفع لمبرت بود، که احتمالاً هرگز به عنوان بهترین بازیکن در تیم یا بازیکنی با بیشترین استقامت شناخته نمی‌شد. اما موفقیت او پس از کار بسیار سخت به دست آمد، و این نمونه خوبی از نتیجه دادن آن است.

بازیکنان چلسی یک انتخاب خواهند داشت، یا با پوچ سوار می شوند یا در جهت مخالف سوار می شوند. و اگر آنها جهت مخالف را انتخاب کردند، پس این بر عهده هیئت مدیره باشگاه ما است که به طور کامل از پوچتینو حمایت کرده و از او حمایت کند، نه بازیکنان فردی. حدس می‌زنم می‌توان آن را عشق سخت نامید؟ اما در حال حاضر برای ایجاد ذهنیت‌های قوی و پایان دادن به هر نشانه‌ای از قدرت بازیکن، به آن کاملاً نیاز است.

برای من، این همه موسیقی است که در گوش من است. اما آیا می توانید تصور کنید که برخی از بازیکنان ضعیف فعلی چلسی در تیم ما همه موارد فوق را بخوانند و از این بابت خوشحال باشند!؟ نه، من هم نمی توانم! برخی از آنها باید یا واقعاً برای رفتن در حال حاضر اصرار داشته باشند، یا باید آماده باشند تا نگرش خود را تغییر دهند و آماده شوند که بند بیاورند، ساکت بمانند، کار سخت را انجام دهند و از پاداش آن بهره ببرند.

من همیشه فکر می کردم که پوچتینو تعادل کاملی از نظم، احترام را به ارمغان می آورد، اما همچنین می تواند بازوی خود را دور شانه بیندازد. بازیکنانی مانند هری کین همیشه در مورد پوچتینو به عنوان یک شخص و هم به عنوان مربی بسیار مثبت صحبت می کنند و او یکی از بازیکنانی است که پوچتینو در داخل و خارج از زمین با او روابط نزدیکی برقرار کرد و این نیز یک چیز بسیار خوب است.

یک بازی بود، ما با کریستال پالاس بازی کردیم و من فکر کردم که بازی خوبی داشتم. روز بعد مرا به دفترش فراخواند تا بازی را تحلیل کنم. فکر میکردم کلیپ های خوبی میاد. او 26 کلیپ بد از اشتباه من داشت. او به عنوان یک مدیر اینگونه است.»

اگر این کار را انجام دهید، اغلب از پاداش آن بهره نخواهید برد، و این به ویژه برای یک فوتبالیست صدق می کند.