بازیکن الچه مدل Araujo; او به جام جهانی رسید

دیروز جلسه ای با آرائوخو، ژاوی و تیم پزشکی بارسا در کمپ خوان گمپر برگزار شد تا مشخص شود که این بازیکن تحت عمل جراحی قرار می گیرد یا با فیزیوتراپی بهبود می یابد. سرانجام بارسلونا اعلام کرد که آرائوخو تصمیم به عمل جراحی گرفته است.

رونالد آرائوخو فردا در فنلاند تحت عمل جراحی قرار می گیرد و ممکن است جام جهانی را از دست بدهد اما حضورش در این رقابت ها همچنان امکان پذیر است. او باید از گونزالو وردو، بازیکن الچه الگوبرداری کند.

بازیکن الچه مدل Araujo;  او به جام جهانی رسید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جمعه گذشته در دیدار دوستانه اروگوئه و ایران بود که رونالد آرائوخو، مدافع تیم ملی اروگوئه و باشگاه بارسلونا در ثانیه 25 به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. به رباط پای راستش نتایج اولین آزمایشات روی ناحیه آسیب دیده حکایت از جدی بودن مصدومیت داشت و او اردوی اروگوئه را ترک کرد و به بارسلونا بازگشت تا تحت مراقبت پزشکان باشگاه قرار بگیرد.

آراوخو فردا تحت عمل جراحی قرار می گیرد و 57 روز بعد اولین بازی اروگوئه در جام جهانی مقابل کره جنوبی خواهد بود. اگر بتواند مثل وردو در 45 روز ریکاوری کند، قطعا شانس حضور در این بازی را خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

امروز مارکا نوشت که گونزالو وردوی الچه می تواند الگوی خوبی برای آرائوخو باشد و او باید به جام جهانی خوشبین باشد. وردو مانند آرائوخو در 3 آگوست از رباط پای راستش آسیب دید اما پس از 45 روز بهبود یافت و در بازی مقابل بارسا در نیوکمپ به میدان رفت. او توسط دکتر ریپول در کلینیکی در مادرید تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دکتر ریپول در مصاحبه ای با مارکا گفت که تصمیم آرائوخو برای انجام عمل جراحی کاملا درست بوده و او قطعا در جام جهانی خواهد بود. دکتر ریپول معتقد است که اگر آرائوخو جراحی را انتخاب نمی کرد، احتمال عود مصدومیت او زیاد بود.

او امروز راهی فنلاند شد و قرار است فردا توسط دکتر لاسه لمپاینن تحت عمل جراحی قرار گیرد. آرائوخو اکنون کاملاً خطر از دست دادن جام جهانی را احساس می کند، اما او در بیانیه ای گفت که نظر پزشکان جراحی بوده و او آن را پذیرفته است. آرائوخو قول داد که با آمادگی 100 درصدی به زمین بازگردد. هدف اصلی او بدون شک ریکاوری سریع و رفتن به جام جهانی با تیم ملی اروگوئه است، اما آیا او شانسی خواهد داشت؟


سرویس خبر شماره: 1845465
05 مه 1401 در 9:15 ب.ظ.
3.1 هزار |

0نقطه نظر

اعتماد به نفس بالای دکتر ریپول