بازیکن لیورپولی ممکن است پس از خروج از زمین در حالی که همسترینگ خود را گرفته بود، برای مدت طولانی بیرون باشد

هنوز این امید وجود دارد که شماره 2 ما بتواند آینده ای در آنفیلد داشته باشد، اما به طور فزاینده ای آشکار می شود که خط هافبک به تنهایی ممکن است تنها بخشی نباشد که نیاز به اصلاح در فرصت بعدی دارد.

جو گومز مصدوم است. مستقیماً به پایین تونل رفته و پشت همسترینگ خود را گرفته است.#LFC #LIVRMA



https://www.empireofthekop.com/2023/02/21/liverpool-long-term-injury-fear/ منبع:

با این حال، ما بسیار شگفت زده خواهیم شد اگر علامت سوال هایی مانند جوئل ماتیپ و جو گومز در پایان فصل بر اساس کیفیت بازی هایشان در این دوره مطرح نشود.

بیشتر بخوانید: فابریزیو رومانو به تازگی ادعا می کند که لیورپول هواداران را دوست خواهند داشت

بیشتر بخوانید: (ویدئو) آلیسون در پایان بازی با لیورپول، گل تساوی را به وینیسیوس فریک مادرید داد.

بهانه‌هایی را می‌توان برای خط دفاعی به‌عنوان عدم محافظت از آنها به‌عنوان بخشی از تیمی که هم از جلو دفاع می‌کردند و هم در وسط پارک دارای قدرت و سرعت بالایی بود، دریافت کردند.

مرسی‌سایدری‌ها قرار است در آخر هفته آینده مقابل کریستال پالاس در لیگ به مصاف هم بروند، در حالی که بسیاری از هواداران بدون شک امیدوارند که آخرین دلشکستگی اروپایی باشگاه، کار دو بازی قبلی را خنثی نکند.

این دومی ممکن است به دلیل جوانی نسبی خود، مشکلات سیستمی پیش روی تیم و محدودیت های بالقوه بودجه ما برای تابستان، همچنان آینده ای در باشگاه داشته باشد.

مطمئناً نه زمانی که به نظر می رسد تیمی دچار مصدومیت شده باشد تا بتواند با بازگشت به فوتبال برتر انگلیس پس از اینکه جو گومز از لیورپول در حال خروج از زمین بازی توسط تئو اسکوایرز اکو در توییتر دیده شد، “در حالی که پشت همسترینگ خود را چنگ زده بود”، درگیر آن باشد.