بازیکن پرسپولیس بزرگترین مانع در راه قهرمانی!


سرویس خبر شماره: 2025123
10 ژوئن 1403 در 10:58 ق.ظ.
4.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

حامد لک بازیکن ویژه هفته سی ام:

دروازه بان مسرفسنجان بازیکن تاثیرگذار هفته سی ام خواهد بود.

بازیکن پرسپولیس بزرگترین مانع راه قهرمانی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان بازیکن خاصی خواهد داشت که می تواند در روند و نتیجه مسابقه تاثیرگذار باشد و در جو ایجاد شده در ورزشگاه با آرامش و اطمینان به کار خود ادامه دهد!

حامد لک دروازه بان مسرفسنجان یکی از توانایی های ویژه بازی در شرایط آب و هوایی خاص و حساس را دارد که از آن به نفع خود استفاده می کند و حتی گاهی با خونسردی و ترفندهای خاص خود شرایط را تغییر می دهد و بازیکنان حریف و هواداران ریل را تغییر می دهد. آرامش و تمرکز را به ارمغان می آورد.

لک در این فصل عملکرد فنی خوبی داشت و در تعدادی از دیدارهای مس رفسنجان با واکنش های خوب خود بر نتیجه مسابقه تاثیر گذاشت و توانست شرایط را به نفع تیمش تغییر دهد. شاید این وضعیت را تغییر دهد. از جام بیرون میاد

یکی از عوامل محرک حامد لک بازی مقابل تیم سابقش است، او مقابل تیمی بازی می کند که انگیزه های زیادی برای اثبات توانایی های خود با درخشش مقابل آنها دارد و از طرفی اگر در این دیدار بدرخشد، جذب تیم خواهد شد. توجه کل لیگ این کار را انجام خواهد داد.

حامد لک بازیکنی خاص و ویژه برای دیدار شنبه خواهد بود و بازی سختی را مقابل پرشمار پرسپولیسی ها و خط حمله قدرتمند این تیم خواهد داشت. او در بازی رفت مقابل پرسپولیس خوب بازی کرد اما نتوانست دروازه اش را حفظ کند. بسته شد و شهاب زاهدی تک گل پرسپولیس را وارد دروازه لک کرد.

حامد لک در این فصل 8 گل کلین شیت و 25 گل دریافت کرده است و باید دید در دیدار پایانی فصل چه عملکردی خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی