بازی انگلیس را با دوچرخه ثابت تماشا کنید


سرویس خبر شماره: 1852402
17 نوامبر 1401 ساعت 02:59
240 امتیاز خبر

0نقطه نظر

روایت خسرو حیدری از تیم ملی به رهبری کی روش:

بازی انگلیس را با دوچرخه ثابت تماشا کنید
کار خوبی که کردند این بود که بازیکنانی که در پلوتون دوچرخه سواری می کنند بازی تیم ملی انگلیس را هم تماشا می کنند. این واقعا نشان می دهد که آقای کی روش چقدر به جزئیات در شناخت بازیکنان تیم ملی، سیستم و بازیکنان انگلیس توجه دارد.

خوش اخلاق بودن خودش یک نکته است
برای بازی رضایت بخش به تیم ملی فشار زیادی وارد نکنید. مردم فوتبال را به خوبی درک می کنند و مهم این است که بچه ها تمام تلاش خود را انجام دهند. نشستن روی نیمکت تیم ملی خودش یک امتیاز است چون همه او را در دنیا می شناسند. این مربی تجربیات گسترده خود را به سمت این جام جهانی هدایت می کند.

آمریکا قوی ترین تیم خود را دارد
ما بیشتر روی انگلیس تمرکز کردیم، اما فکر می کنم ولز تیم محکمی است. آنها در جام حذفی خیلی خوب نبودند، اما در کل تیم بسیار خوبی هستند. حتی آمریکا هم به نظر من قوی ترین تیم تاریخش را در جام های جهانی دارد. ما واقعاً گروه سختی داریم. خود آقای کی روش هم این را می داند و دغدغه های خودش را دارد. بازیکنان ایرانی می توانند با سرعت و غیرت خود کمبودها را جبران کنند. امیدوارم در سه بازی نتایج خوبی کسب کنند.
بازی به بازی باید جلو برویم، شاید اتفاق خوبی بیفتد و صعود کنیم. به نظر من اول از همه بازیکنان باید تمام تلاش خود را بکنند تا بهترین بازی را انجام دهند. فراتر از نتیجه، حضور در جام جهانی به خودی خود یک افتخار است و حتی به تیم هایی مانند ایتالیا که قهرمان شده اند تعلق نگرفته است. مردم در سراسر جهان این بازی ها را تماشا می کنند و این حس خوبی دارد. امیدوارم با بازی های خوب تیم ملی شادی به جامعه بازگردد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نسبت به دوره قبل اعتماد به نفس بهتری داریم
ملی پوشان میراث آقای کی روش بودند که الان باتجربه ترند. بازیکنانی که با آقای کی روش در جام جهانی 2018 حضور داشتند به تیم ملی بازگشتند. فکر می کنم ما اعتماد به نفس بهتری داریم. درست است که برخی بازیکنان کمی دیر به اردو می روند و این یک نکته منفی است. هر ثانیه ای که با آقای کی روش سپری می کنید ارزش زیادی دارد.

آنها فکر می کنند ما قطعا صعود خواهیم کرد، زیرا ما رسیده ایم
در آن زمان هیچکس انتظار زیادی از ما نداشت چون اولین بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل نیجریه در جام جهانی بود. ما مقابل تیم بزرگی بازی نکرده بودیم و اگرچه می توانستیم نیجریه را شکست دهیم، اما اعتماد به نفس نداشتیم. بازی آرژانتین خیلی خوب بود و مردم بعد از جام جهانی از بازیکنان و آقای کی روش خوشحال بودند. در این دوره توقعات خیلی بیشتر شده و همه فکر می کنند از زمانی که آقای کی روش آمده قطعا باید از گروه خارج شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خسرو حیدری یکی از مهره های کلیدی کی روش در جام جهانی 2014 تیم ملی بود که چند سالی از آویختن کفش هایش می گذرد و امسال هم به عنوان مربی مشغول به کار است. در تیم استقلال تهران. خسرو حیدری در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی 2022 به همراه مهدی رحمتی در تمرین تیم ملی حاضر شد و مورد استقبال کی روش و شاگردانش قرار گرفت. وی در مصاحبه هایی که با برنامه برتر فوتبال داشت درباره شرایط تیم ملی و شانس صعود این تیم گفت:

ملی پوش سابق معتقد است انگلیس تنها تیم قدرتمند گروه ایران نیست.

بازی انگلیس را با دوچرخه ثابت تماشا کنید