بازی خداحافظی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس/لترز برگزار شد

با تمام این اوصاف، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا بازی خداحافظی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر را ترتیب دهد و به همین دلیل رایزنی هایی صورت گرفته است.

در صورت انجام هماهنگی های لازم، این دیدار نمادین و خاطره انگیز پیش از آغاز رسمی لیگ برتر بیست و دوم در تهران برگزار می شود تا سیدجلال حسینی با پیراهن دو تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند. او تا دقایقی دیگر با پیراهن ملوان و پرسپولیس کفش هایش را به صورت رسمی آویزان خواهد کرد. همچنین قرار است این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود تا هواداران و هواداران کاپیتان پرسپولیس از نزدیک این بازی را تماشا کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

19 تیرماه بود که سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او البته با ستاد کل ارتش سرخ قرارداد بست تا حالا در پستی جدید به تیم محبوبش خدمت کند.

از زمانی که سیدجلال فوتبال خود را در ملوان آغاز کرده است، مسئولان پرسپولیس به دنبال برگزاری بازی خداحافظی با این تیم باسابقه هستند و در این راستا مذاکراتی با مدیران ملوان انجام شده تا هماهنگی های لازم انجام شود. برای این بازی