بازی خیره کننده 40 یاردی کریستیانو رونالدو مقابل الاخدود را تماشا کنید

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم النصر پس از به ثمر رساندن دو گل عالی در پیروزی 3-0 النصر مقابل الاخدود در لیگ برتر عربستان، آخر هفته خوبی را برای هوادارانش آرزو کرد.

کریستیانو رونالدو در مقابل الاخدود مسترکلاس را کنار گذاشت

یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، رونالدو در بهترین حالت خود قرار داشت و النصر شنبه شب (24 نوامبر) مقابل الاخدود در لیگ برتر عربستان بازی کرد. این بازیکن 38 ساله که در این فصل تیمش را شجاعانه رهبری کرده است، دو گل دیرهنگام به ثمر رساند تا نامزدهای لیگ برتر عربستان را به یک پیروزی مستقیم برساند. این برد النصر را به رده دوم جدول رده بندی لیگ عربستان رساند و آنها اکنون با یک امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین هستند، البته پس از انجام یک بازی دیگر.

شماره 7 اولین گل خود و گل دوم النصر را در دقیقه 77 به ثمر رساند. تحت فشار دو مدافع در سمت راست محوطه جریمه، رونالدو کمی فضا را مهندسی کرد و از زاویه بسته به سمت دروازه رفت. ضربه با سرعت زیاد، توپ از کنار پائولو ویتور، دروازه بان الاخدود عبور کرد و از پشت توری عبور کرد.

دومی رونالدو که تنها سه دقیقه بعد به دست آمد، یکی از نقاط برجسته بود. ویتور از محوطه خود به بیرون حمله کرد تا توپ را از روی عبدالمجید السلیحیم که از دروازه پاک شده بود خارج کند. دروازه بان برزیلی عربستان را از زمین خارج کرد اما توپ شل به دست رونالدو افتاد و او با یک چیپ 40 قدمی به سمت دیدنی رفت. ضربه لوب او قبل از خزیدن به زیر تیر افقی و عبور از خط دروازه به یک توقف طولانی رسید.

گل فوق العاده را در زیر تماشا کنید:

واکنش رونالدو در شبکه های اجتماعی پس از بازی برای النصر

رونالدو پس از اجرای یک نمایش خیره کننده دیگر برای باشگاهش، در توییتر X (توئیتر سابق) به هوادارانش خوش آمد گفت. به نظر می رسد که برنده پنج توپ طلا در حال و هوای بسیار خوبی است و برای همه آخر هفته خوشی آرزو می کند.

رونالدو با انتشار چهار تصویر از برد مقابل الاخدود نوشت:

آخر هفته همه مبارک! 😀💙💛”

رونالدو اکنون در فصل 2023-2024 در همین تعداد بازی برای النصر 18 گل به ثمر رسانده است. او همچنین در این مسیر 9 پاس گل داده است. فوق ستاره سابق رئال مادرید در سال 2023 61 گل برای تیم ملی و باشگاهی داشت که او را به خوش فرم ترین مهاجم جهان تبدیل کرد.



https://sportslens.com/news/happy-weekend-everyone-cristiano-ronaldo-in-jubilant-mood-after-scoring-40-yard-stunner-in-al-nassr-win/ منبع: