بازی Falcons vs Buccaneers تاثیرگذارترین بازی NFL هفته چهاردهم خواهد بود

NFC South بدون شک ضعیف ترین بخش NFL در این فصل است. آتلانتا فالکونز رهبران فعلی با رکورد 6-6 هستند، و این احتمال وجود دارد که هر کسی که در صدر قرار گیرد امتیاز 0.500 یا بدتر از آن را داشته باشد. در طول پنج بازی پایانی، تهدیدات زیادی برای برتری بخش لیگ وجود خواهد داشت، به خصوص بازی آنها در مقابل تیم تامپا بای بوکانیرز، تاثیرگذارترین بازی در برنامه لیگ ملی فوتبال آمریکا برای هفته چهاردهم خواهد بود.

Falcons در هفته 14 NFL شانس 50% نوسانی در پلی آف دارد

فالکونز با شانس 61 درصدی برای صعود به مرحله پلی آف وارد این هفته خواهد شد، که تقریباً امکان کارت وایلد را در این مرحله حذف می کند. آن‌ها در جنوب پیشتاز هستند و یکی از برنامه‌های نرم‌تر هر تیمی را دارند، با سه بازی باقی‌مانده به‌علاوه رقابت‌ها با کلت‌ها و خرس‌ها.

اما آنها از نظر شانس بالقوه پلی آف آخر هفته بیشترین دامنه را دارند و بازی آنها مقابل تامپا بای تقریباً یک پیروزی ضروری است. اگر آنها پیروز بیرون بیایند و 2 بازی در مقابل Bucs در جنوب پیش بیفتند، شانس خود را تا 84٪ با چهار بازی باقی مانده افزایش خواهند داد.

با این حال، اگر آنها در پایان بازنده بیرون بیایند، یک حفره جدی برای صعود خواهند داشت، زیرا شانس آنها تا 34 درصد کاهش می یابد. این محدوده 50 درصد است و تیمی که دومین تیم بزرگ است، تیمی است که با آن بازی می کند.

فصل Bucs احتمالاً با باخت این آخر هفته تمام می شود

Buccaneers در حالی وارد هفته می شوند که به امیدهای پلی آف خود چسبیده اند، زیرا یک باخت دیگر احتمالاً به فصل 2023 NFL آنها پایان می دهد. آنها در حال حاضر شانس 29 درصدی برای رسیدن به آن دارند، اما اگر بتوانند آتلانتا را در روز یکشنبه شکست دهند، شاهد پیشرفت بزرگی خواهند بود. شانس آنها در صورت پیروزی به 52٪ افزایش می یابد، اما در صورت باخت تا 8٪ کاهش می یابد، که اساسا آنها را از رقابت حذف می کند.

این بازی روز یکشنبه در اوایل بازی برگزار می شود. این یک بازی خانگی برای شاهین ها خواهد بود که در دو دیدار اخیر بین تیم ها پیروز شده اند، پس از پنج برد متوالی از تامپا در دوران تام برادی و در حوالی آن. آتلانتا مورد علاقه خواهد بود، با خط در حال حاضر در -1.5 فهرست شده است، و over under فقط یک سایه زیر 40 در 39.5 است.



https://sportslens.com/news/falcons-vs-buccaneers-will-be-most-impactful-nfl-game-for-week-14/ منبع: