بازی Super Bowl 2026 در سانتا کلارا، کالیفرنیا برگزار می شود

سان فرانسیسکو 49ers استادیوم Levi’s را در سانتا کلارا، کالیفرنیا ساخت، به این امید که برای سال‌های آینده به مقصد سوپربول تبدیل شود. آنها به سرعت به آرزوی خود رسیدند، زیرا در سال 2016، کمتر از دو سال پس از افتتاح ساختمان، جایزه بازی بزرگ را دریافت کردند.

آنها دقیقا 10 سال بعد دومین فرصت خود را خواهند داشت. طبق گزارش بن فیشر از Sports Business Journal، NFL اعلام خواهد کرد که سوپربول 2026 در استادیوم Levi’s برگزار خواهد شد.

گزارش: Super Bowl 2026 در ورزشگاه Levi’s برگزار می شود

جلسات لیگ تا هفته آینده برگزار نمی‌شود و در آن زمان تصمیم رسمی خواهد شد. اما همه نشانه‌ها نشان می‌دهند که سانتا کلارا انتخاب شده است و در سه فصل آینده دو سوپربول به ساحل غربی می‌دهد. بازی بزرگ فصل آینده در لاس وگاس، نوادا در استادیوم آلجیانت برگزار می‌شود و سوپر باول 2025 در نیواورلئان در بین آن‌ها قرار می‌گیرد.

در واقع، احتمالاً می توانید دو سوپربول قبلی را که بازی شده اند در لیست قرار دهید. دو شهر آخری که میزبان این بازی بزرگ بودند، گلندیل، آریزونا و لس آنجلس، کالیفرنیا بودند.

استادیوم Levi’s از زمان افتتاحش در سال 2014 مکانی برای برگزاری رویدادهای ورزشی بزرگ بوده است. این ورزشگاه محل برگزاری بازی قهرمانی ملی فوتبال کالج 2019 و همچنین رسلمنیا و یک بازی هاکی در فضای باز NHL بود.

اما یکی از جذابیت های اصلی ورزشگاه به غیر از فوتبال، فوتبال دیگر است. بیش از تعداد انگشت شماری مسابقات بین المللی، چه مردان و چه زنان، در Levi’s برگزار شده است. یکی از رویدادهای بزرگ در افق جام جهانی 2026 است که در آن سانتا کلارا/ منطقه خلیج یکی از شهرهای میزبان خواهد بود.

همچنین کنسرت های عظیمی در داخل سالن برگزار شده است. تیلور سوئیفت، بیانسه، U2 و رولینگ استونز همگی در آنجا برنامه‌هایی را اجرا کرده‌اند، که بیشترین تعداد تماشاگران در شمال از 150000 نفر برای یک رویداد دو روزه Greatful Dead بوده است.

آخرین سوپربولی که در استادیوم لیوایز برگزار شد، بازی بین پیتون منینگ و دنور برونکوس و کم نیوتن و کارولینا پانترز بود. برانکوها با نتیجه 24-10 پیروز می شدند.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید




https://sportslens.com/news/report-super-bowl-2026-to-be-played-in-santa-clara-california/ منبع: