باز هم جنجال امباپه/ این بار تیم ملی را به هم ریخت!

در روز 22 مارس طبق روال همیشگی فدراسیون فوتبال فرانسه برنامه تبلیغاتی برای تیم فرانسه در جریان تمرین این تیم برگزار شد اما کیلیان امباپه در این مراسم شرکت نکرد و همین امر باعث شد تا نوئل لوگره رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه شود. فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد در صورت تکرار این حرکت امباپه از هرگونه حقوق و پاداش در تیم ملی این کشور محروم خواهد شد.

امباپه که شخصاً تاکنون چیزی در این مورد نگفته است، در نهایت تایید کرد که با فدراسیون فوتبال کشورش بر سر این موضوع اختلاف نظر دارد.

ظاهرا امباپه به دلیل مشکلات مالی با تصویر حق ندارد قصد حضور در پروژه های تبلیغاتی تیم ملی کشورش را ندارد.

در بیانیه امباپه که توسط وکلای او منتشر شد، آمده است: “متأسفیم که نتوانستیم طبق برنامه قبلی در آستانه جام جهانی به توافق برسیم. به همین دلیل است که کیلیان امباپه تصمیم گرفت در عکسبرداری روز سه شنبه شرکت نکند. به فدراسیون فوتبال گفته بودیم که قانون قبلی باید در راستای تغییر در فوتبال و روش های ارتباطی اصلاح شود، گفت: مذاکرات ما ادامه دارد تا قبل از شروع جام جهانی نسخه جدیدی از توافقنامه ارائه شود.

وی با صدور بیانیه ای تایید کرد که برای ادامه لجبازی خود با فدراسیون در برنامه تبلیغاتی روز سه شنبه فدراسیون فوتبال شرکت نخواهد کرد.

حضور اجباری بازیکنان تیم فرانسه در رویدادهای تبلیغاتی از سال 2010 در این تیم وجود داشته است و هر بازیکنی که در آن شرکت نکند جریمه یا حتی محروم خواهد شد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مخالفت کیلیان امباپه با حضور در برنامه های تبلیغاتی فدراسیون فوتبال فرانسه حالا به یکی از بزرگترین مشکلات خروس ها تبدیل شده است. فدراسیون فوتبال فرانسه به امباپه هشدار داده است که باید در مراسم تبلیغاتی این فدراسیون شرکت کند وگرنه با جریمه سنگینی روبرو خواهد شد.