باز هم داور بین المللی در لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 2004965
7 مارس 1402 در 9:48 ب.ظ.
4.2K |

0نقطه نظر

داور دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی پس از یک هفته دوباره در لیگ برتر قضاوت خواهد کرد.

باز هم داور بین المللی در لیگ برتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید وحید کاظمی که هفته گذشته دیدار حساس تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی را در ورزشگاه آزادی قضاوت کرد و قضاوت بی عیب و نقصی را ارائه کرد، بار دیگر با نظر کمیسیون داوران فدراسیون فوتبال قضاوت کرد. این بار باید اراک باشد. برای مسافرت

این داور بین المللی فوتبال ایران که بیشترین قضاوت را در اولین دوره لیگ برتر داشت و در 7 بازی حضور داشت در میانه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی هفته گذشته قضاوت کرد و روز چهارشنبه در اراک قضاوت خواهد کرد.

وحید کاظمی پس از هشت داوری در فصل جاری لیگ برتر، از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان داور دیدار تیم های هوادار آلومینیوم و تهران در هفته هجدهم لیگ برتر انتخاب شد و راهی اراک خواهد شد.

این داور به همراه حسن ظهیری و رضا حیدری به عنوان کمک اول و دوم و حسین زمانی به عنوان داور چهارم قضاوت دیدار هواداران آلومینیوم اراک و تهران را بر عهده خواهند داشت.

پیش از این قرار بود علی صفایی قضاوت دیدار تیم های آلومینیوم و هوادار را بر عهده داشته باشد اما او به عنوان داور مرکزی بازی ذوب آهن و پرسپولیس انتخاب شد تا وحید کاظمی نیز به اراک برود و یکی دیگر از بازی های مهم هفته را تماشا کند. . بین شاگردان سید مجتبی حسینی و مسعود شجاعی.

مجله اخبار فوتبال داخلی