باس مبارزه | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

تا بعد.



https://arseblog.com/2023/05/boss-fight/ منبع:

سپس بیشتر در اطراف پرسه زدم. من از یک مجسمه زاغی بسیار شیطانی عکس گرفتم و برای جیمز فرستادم. سپس به خانه آمدم و در باغچه پشتی ام موسیقی دیسکو پخش کردم. شیک؟ بله، بله من بودم. نیل راجرز، شما دومین نیل برتری هستید که من می شناسم. من فکر می‌کنم مهارت‌های شما در تولید موسیقی باورنکردنی است – به ویژه به خاطر کارتان با دیوید بووی بیا برقصیم – اما متاسفم، a رودخانه 6650 کیلومتری کمی چشمگیرتر است. این یک ماهیت جدی است. ممکن است بتوانید خط پایه ای ایجاد کنید که مردم را به رقص وادار کند، اما آیا خانه هزاران تمساح و مارمولک های نظارتی هستید؟ نه، شما نیستید، و این شما را به رتبه دوم در رتبه‌بندی غیرقابل استیضاح من در نیل تنزل می‌دهد.

آنها رئیس نهایی هستند. به ظاهر شکست ناپذیر. وقتی به نظر می‌رسید که ممکن است آسیب‌پذیر باشند، نوعی معجون مصرف کردند (این یک استعاره است و نه پیشنهادی مبنی بر اینکه من سیتی ممکن است به بازیکنانش معجون‌های واقعی داده باشد تا در پایان فصل یا هر چیز دیگری به اوج برسند). کار ما این است که حرکات آنها را یاد بگیریم، آنها را تقویت کنیم، از حمله ویژه آنها اجتناب کنیم و بعد از یک نبرد طولانی و طولانی، خنثی کردن آنها را خنثی کنیم.

درسته، یکی خوب داشته باش پادکست اواسط صبح، در آنجا یا آنجا منتشر خواهد شد. مراقب تماس برای سوالات در توییتر باشید @gunnerblog و @arseblog در توییتر با هشتگ #arsecastextra – یا اگر فعال هستید عضو آرسبلاگ در Patreon، سوال خود را در #arsecast-سوالات اضافی کانال در سرور Discord ما.

هرچند نه به رنگ آبی کمرنگ. رنگ قرمز. یک رنگ مناسب اگر قلبت آبی بود، به دردسر بزرگی می افتادی. نه اینکه شما چیز زیادی در مورد آن بدانید.

وقتی اینطور می گویید ساده است. با توجه به هوس‌های شکل انسان و این واقعیت که ما واقعا نمی‌توانیم از سلاح استفاده کنیم، احتمالاً در اجرا کمی پیچیده‌تر است، اما در تئوری فکر می‌کنم این راهی است که باید طی کنیم. لطفاً کسی این وبلاگ را برای Mikel Arteta و Edu بفرستد، و این بار سال آینده ما در حال کار خواهیم بود.

این چیزی است که من دیروز انجام ندادم: تماشای فوتبال.

سلام.

البته این هفته باید به فوتبال فکر کنم. در واقع، امروز وقتی Arsecast Extra را با جیمز ضبط می کنم، باید در مورد آن فکر کنم. راستش را بخواهید، دیروز خیلی ناراحت شدم. حدس می‌زنم تا حدی به این دلیل است که من از اکثریت قریب به اتفاق فصل لذت برده‌ام، بنابراین وقتی دیگر سرگرم‌کننده نیست، کاملاً حاد به نظر می‌رسد. تفریح ​​خیلی بهتر از سرگرم نشدن است.

مسئله این است که من نیازی به دیدن من سیتی در حال جشن گرفتن و غم خوردن نداشتم. بنابراین من ترجیح دادم که تماشا نکنم. من طرفدار کاورترها در بهترین زمان نیستم. این بدان معنا نیست که از هیجان یا در واقع از پریدن به اطراف لذت نمی برم. در آن روزگار، اگر از من خواسته شده بود که عضو خانه درد شوم، فکر می‌کنم می‌توانستم آن نقش را با ذوق و شوق ایفا کنم، اما آیا باید آبی کم‌رنگ را ببینم که به اطراف می‌پرد؟ خیر

من عاشق فوتبال هستم. این بهترین است. اما دیروز احساس نمی کردم حال و هوای خوبی برای بازی به اصطلاح زیبا دارم. همچنین فکر می‌کنم زمانی که برخی از افرادی که آن را بازی می‌کنند مانند هیولاهای واقعی به نظر می‌رسند، نامگذاری آن کمی زیاد است. به همین دلیل است که خوشحالم که بن وایت را داریم. تعهد ما به درخشندگی فیزیکی بی نظیر است.

منصفانه به نظر نمی رسد، و شما به ندرت در اولین تلاش آنها را شکست می دهید. شما باید بیاموزید که آنها چگونه کار می کنند و رویکرد خود را برای آن تنظیم کنید. در نهایت، با تمرین کافی و تعدادی تلاش ناموفق، آنها را شکست می دهید. آنها مغلوب شده اند. شر دیگر نیست. و این کاری است که ما باید انجام دهیم.

شاید کمی شبیه یک بازی ویدیویی باشد. شما راه خود را از طریق آن ادامه می دهید تا اینکه درست در پایان باید با رئیس نهایی روبرو شوید. حتی بعد از اینکه تمام قدرت‌ها و سلاح‌ها و بقیه را جمع کردید، شکست دادن آنها سخت است. تقریباً احساس می شود که در برخی مواقع دارند تقلب می کنند. شما به آنها شلیک می کنید، آنها را کتک می زنید، حرکات ویژه خود را انجام می دهید، آنها را روی طناب های استعاری قرار می دهید، اما در نیمه راه آنها به چیز دیگری تبدیل می شوند و بیشتر نیروی زندگی خود را به دست می آورند.

بازی تمام شد. یا چیزی من فکر می کنم.

این همان وحشتی است که ما با آن سر و کار داریم. نمی‌دانم حال شما را بهتر می‌کند یا نه، اما پپ عجیب، شستشوی ورزشی دیوانه‌وار، ریچارد کیز که پنجه‌های گریزلی‌اش را به هم می‌مالد، مدل موی وحشتناک فیل فودن، گونه‌های سرخ‌رنگ کوین دی بروین، فکر نمی‌کنم نیازی به شاهد باشیم. به هر یک از آن اجازه دهید آنها سرگرمی های بی معنی خود را داشته باشند.

به هر حال خیلی رنگ آشغالی است، اینطور نیست؟ “اوووه، به ما نگاه کن، ما مثل آسمان هستیم!”

میدونی کی دیگه مثل آسمونه؟ کاونتری. و می دانید چه کسی از کاونتری حمایت می کند؟ درست است، ریچارد کیز. اگر من یک باشگاه فوتبال بودم و چیزی که مرا با او مرتبط می کرد داشتم، به سادگی رنگ پیراهنم را تغییر می دادم. من حتی ترجیح می‌دهم در یک شب سرد یخبندان برهنه بازی کنم تا آن را بپوشم.

اینم کاری که دیروز انجام دادم در یک روز گرم و آفتابی خوب به مرکز دوبلین رفتم. بیرون یک بار به نام The Swan نشستم و چند آبجو نوشیدم. سپس به یک رستوران ایتالیایی خوب رفتم و غذاهای خوشمزه ایتالیایی خوردم. یا همانطور که در ایتالیا به آن غذا می گویند.