باشگاه ایتالیایی رونالدو را از دست داد/ کریس به تیم ما بپیوند!

تابستان امسال رونالدو سعی کرد منچستریونایتد را ترک کند و به تیمی بپیوندد که تابستان امسال در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد. اما تلاش های او متوقف نشده و همچنان پیراهن یونایتد را بر تن می کند.

اودینزه امیدوار است تا پایان فصل به پیشرفت خوب خود ادامه دهد و بتواند فصل آینده با هدایت آندره آ سوتیل به رقابت های اروپایی راه پیدا کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

باشگاه اودینزه ایتالیا از شروع قدرتمند خود در فصل فوتبال ایتالیا استفاده کرد تا کریستیانو رونالدو را مسخره کند و از این فوق ستاره بپرسد که آیا می خواهد به اودینزه بیاید یا خیر!

ابتدا سیلوستری دروازه بان اودینزه در اینستاگرام خود کریستیانو را تگ کرد و از او خواست به اودینزه بپیوندد. سپس باشگاه ایتالیایی با انتشار مجدد پیام اینستاگرامی دروازه بان خود در توییتر از درخواست خود حمایت کرد. اما شکلک هایی که باشگاه اودینزه در این پست در توییتر استفاده کرد باعث شد تا کاربران شبکه های اجتماعی این پست را به شوخی بین اودینزه و کریستیانو تعبیر کنند.

اودینزه در حال حاضر در رده سوم جدول سری آ قرار دارد.این باشگاه در یک شوخی در توییتر از ستاره پرتغالی خواست تا به ایتالیا سفر کند و به اودینزه بپیوندد و با اشاره به درخواست دروازه بان خود از کریستیانو رونالدو.