باشگاه بارسلونا پذیرفت که ژائو نوز به منچستریونایتد ملزم شده است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

بارسلونا پذیرفته است که تعقیب ستاره پرتغالی، ژائو نئوس، بیهوده خواهد بود، زیرا این بازیکن در حال حاضر به منچستریونایتد محدود شده است.

این بر اساس گزارش های منتشر شده از ال ناسیونال، یک رسانه کاتالان.

اصل بحث روزنامه این است که خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، دوست دارد ستاره 19 ساله را به کاتالونیا بیاورد، اما دستان او در این مورد بسته است.

این به این دلیل است که خورخه مندز، ایجنت فوق العاده Neves، ظاهراً قبلاً تصمیم خود را گرفته است که شمال غرب انگلیس مقصد بعدی این بازیکن جوان خواهد بود.

این روزنامه ابراز تاسف می کند که با وجود معاملات خوب اخیر با بلوگرانا مانند خرید ژائو فلیکس و ژائو کانسلو، هیچ شراکتی در آینده بر سر نئوس وجود نخواهد داشت.

ال ناسیونال در ادامه ادعا می کند که این بازیکن حتی فرصت پوشیدن پیراهن بارسا را ​​پیدا نکرده است. این روزنامه به دلیل انتخاب هافبک پرتغالی برای بردن هافبک پرتغالی به لیگ برتر، جایی که آنها می گویند پول بیشتری برای یافتن وجود دارد، به نظر می رسد.

سایت کاتالان همچنین تاکید می کند که این هافبک تنها با 19 سال سن، بهترین استفاده را از دقایق خود کرده و با عملکرد خود توجه قدرتمندترین تیم های اروپایی را به خود جلب کرده است.

ترانسفرمارکت این ادعا را تأیید می کند زیرا این ستاره پیش از این 18 بار برای بنفیکا بازی کرده و چهار بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است. در چنین سنی ملایم، او در حال حاضر یکی از اجزای اصلی تیمی است که در حال حاضر در صدر لیگ پرتغال قرار دارد.

Sofascore همچنین از این ایده که ستاره Neves در حال افزایش است حمایت کنید. این وب سایت او را با میانگین امتیاز 7.25 در لیگ قهرمانان اروپا تا به اینجای کار معرفی کرده است. تنها در 19 سالگی قابل توجه است.

شخص مردم به طور گسترده در مورد علاقه یونایتد به این بازیکن گزارش داده است. فابریتزیو رومانو مدعی شد که تیم اولدترافورد پیشاهنگانی را فرستاد تا بر عملکرد این هافبک در یک بازی سخت مقابل اسپورتینگ نظارت کنند. آنها مطمئناً از آنچه می دیدند آب دهانشان جاری می شد Sofascore به بازیکن امتیاز 8.5 را در بازی داد.

Neves همچنین در کشمکش بین ستاره های پرتغالی برونو فرناندز و برناردو سیلوا بوده است. فرناندز مدعی شده است که می خواهد نوس در نیمه قرمز منچستر به او بپیوندد، در حالی که سیلوا تاکید کرده است که این بازیکن جوان بهتر است در تیم آبی به او بپیوندد.

با این حال، ما همچنین گزارش دادیم که بنفیکا هنوز تمایلی به جدایی از ستاره خود ندارد زیرا آنها در این فصل جاه طلبی های داخلی و خارجی دارند.

با این حال، ال ناسیونال نسبت به شانس های یونایتد خوشحال تر است و ادعا می کند که یونایتد جلوتر از رقابت ها حرکت کرده است و آنها با خوشحالی 70 میلیون یورو لازم برای تحریم ورود پرتغالی به منچستر را پرداخت خواهند کرد.

هواداران منچستریونایتد در سراسر جهان به احتمال زیاد از چنین نشانه ای از قصد استقبال می کنند و با کمال میل چنین ستاره جوان امیدوار کننده ای را برای تقویت خط هافبک می پذیرند. به خصوص در زمینه خروج احتمالی کازمیرو در افق.

https://thepeoplesperson.com/2023/11/25/fc-barcelona-accept-joao-neves-is-manchester-united-bound-according-to-catalan-reports-272147/ منبع: