باشگاه: خوب ما هر هفته با اینتر بازی نمی کنیم!

یورگن کلوپ گفت: «فکر می‌کنم از مجموع دو بازی، صعود لیورپول به دور بعد یک نتیجه عادلانه بود. بازی رفت را بردیم و یک بازی با پیروزی اینتر به پایان رسید. کل مسابقه خیلی جالب بود اما در نهایت شکست خوردیم و اتفاق خوشایندی نبود. البته ما به اینتر احترام می گذاریم و عملکرد آنها ما را به چنین نتیجه ای رساند.


سرویس خبر شماره: 1814428 |
18 مارس 1400 در 02:13 |
5,630 |

0نظرات

هدف اصلی ما صعود بود.

ما باید در بازی امشب مقابل اینتر از نظر مالکیت توپ بهتر عمل می‌کردیم، پرس معمولی لیورپول آنطور که من امشب می‌خواستم کار نمی‌کرد و ما در این بازی یک تیم آرام بودیم. گاهی اوقات با تیم هایی مانند لیدز مواجه می شوید و سبک بازی آنها بر اساس جذب مستقیم بازیکنان شما است.

مسائلی که امشب برای ما پیش آمد تقریباً به همان اندازه نزدیک بود که انتظار می رفت. اینتر تیم بسیار خوبی است و برای بازی در چنین مسابقاتی ساخته شده است. ما موقعیت های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم، اما اینتر با وجود اینکه موقعیت های زیادی خلق نکرد، گل زد.

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول از عملکرد اینتر در بازی امشب تمجید کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول امشب موقعیت های گلزنی خوبی را در خانه از دست داد و در نهایت تنها با یک گل مغلوب اینتر شد. البته تیم مرسی با حساب بر پیروزی 0-2 به دور بعد راه یافت. در پایان بازی، یورگن کلوپ مدعی شد که عملکرد اینتر به لیورپول برای بازی امشب رونق داده و شاگردان مرسی طبق معمول در پرس شدید شکست خورده اند.

در چنین شرایطی بازیکنان باید خیلی حرکت کنند و ما در این بازی این کار را انجام دادیم. اما شاید ما به اندازه کافی باهوش نبودیم و تعداد زیادی توپ تکی را از دست دادیم. به هر حال بازی امشب برای لیورپول سخت بود و در نهایت خوب است که هر هفته با تیمی مثل اینتر روبرو نمی شویم. ما توانستیم به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم و این هدف اصلی ما در این مرحله بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی