باشگاه لیورپول تایید کرد که سه بازیکن میانی این تابستان – باشگاه لیورپول – را ترک خواهند کرد

میلنر که قرار است پس از پایان قراردادش در 1 ژوئیه به برایتون بپیوندد، در ماه‌های اخیر در 23 بازی از 25 بازی احتمالی از زمان مصدومیت همسترینگ در ژانویه حضور داشته است.

در همین حال، کیتا از زمان نمایش 45 دقیقه ای خود مقابل کریستال پالاس در ماه فوریه، دیگر در این بازی حضور نداشته است.

مانند فیرمینو که تصمیم خود را برای جدایی در ماه مارس اعلام کرد، قرارداد این سه نفر پس از مدت ها در آنفیلد در تابستان امسال تمام می شود.

انتظار می رفت که لیورپول به جای پیشنهاد قراردادهای جدید، راه خود را از هافبک ها جدا کند و اکنون این موضوع تایید شده است.

لیورپول تایید کرده است که جیمز میلنر، نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین در تابستان امسال آزاد خواهند شد و به روبرتو فیرمینو خواهند پیوست.

این جدایی ها در آستانه اصلاحات اساسی در رده هافبک یورگن کلوپ در تابستان امسال انجام می شود و الکسیس مک آلیستر، میسون ماونت و رایان گراونبرچ همگی هدف هستند.

https://www.thisisanfield.com/2023/05/liverpool-fc-confirm-midfield-trio-will-leave-this-summer/ منبع:

باشگاه های آلمانی به کیتا علاقه مند هستند، از جمله تیم سابق آر بی لایپزیگ، در حالی که نیوکاسل، برایتون و استون ویلا همگی با اوکسلید چمبرلین مرتبط هستند.

در سال‌های گذشته، افرادی مانند جینی واینالدوم و دیووک اوریگی در آنفیلد به عنوان گارد افتخار در زمین حضور داشتند و احتمالاً این اتفاق در آخر هفته جاری خواهد بود.

آخرین بازی از 13 بازی اکسلید چمبرلین در این فصل از روی نیمکت مقابل من سیتی در 1 آوریل انجام شد.

آرتور قرضی نیز قرار است تابستان امسال لیورپول را ترک کند و دوباره به باشگاه مادری یوونتوس بپیوندد و قرارداد آدریان نیز به پایان رسیده است اما او همچنان می تواند بماند.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 مارس 2023: نبی کیتا از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد.  لیورپول 7-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این خبر در آستانه آخرین بازی خانگی فصل مقابل استون ویلا در این شنبه منتشر می شود و به باشگاه اجازه می دهد تا برای خداحافظی عمومی آماده شود.