باشگاه متخصص انگلیسی قهرمانی را از سویا ربود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مونچی چهار سال پیش به سویا بازگشت تا مدیر ورزشی این باشگاه و مسئولیت نقل و انتقالات او باشد. او از زمان پیوستن به سویا در سال 1988 در مجموع 21 سال در سویا کار کرده و بسیاری از ستاره های این تیم را کشف و به دنیای فوتبال معرفی کرده است.
او اکنون به استون ویلا سفر می کند تا در کنار اونای امری، سرمربی اسپانیایی به استعدادیابی برای باشگاه لیگ برتر کمک کند. حالا سویا در زمان حساس فصل و شروع بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدیر ورزشی جدید است. در حال حاضر فرناندو ناوارو معاون مونچی این سمت را بر عهده گرفته است. گفته می شود ویکتور اورتا که لیدز را ترک کرد و 7 سال سابقه حضور در سویا را دارد، گزینه اصلی قهرمان لیگ اروپا است.

1887612

مونچی که اصالتاً اهل کادیز است، بیشتر عمر خود را در سویا گذرانده است، اگرچه او بین سال‌های 2017 تا 2019 قبل از بازگشت به باشگاه سابق خود، دوره کوتاهی را در رم داشت.
سویا زمانی که مونچی مدیر ورزشی باشگاه بود. آنها هفت بار قهرمان لیگ اروپا، دو بار قهرمان جام حذفی اسپانیا و یک بار سوپرکاپ اروپا شده اند و در 20 فینال مختلف بازی کرده اند و خود را به عنوان یکی از بزرگترین قدرت های قاره اروپا معرفی کرده اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مونچی، مدیر ورزشی سویا، این باشگاه را ترک کرد و به استون ویلا پیوست، جایی که می تواند با اونای امری همکاری کند.

باشگاه متخصص انگلیسی قهرمانی را از سویا ربود


سرویس خبر شماره: 1944395
25 ژوئن 1402 @ 5:04 ب.ظ
8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر