باشگاه نساجی; این یک اتهام است

معاون فرهنگی باشگاه نساجی ادامه داد: آقای مددی اخیرا مدیریت مجموعه ورزشی آزادی را پذیرفته و به نظر من مجموعه با کمبود بودجه همراه است و می خواهد از باشگاه نساجی خسارت دریافت کند. ای کاش قبل از بازی کمی در مورد نحوه بلیت فروشی صحبت می کرد زیرا بسیاری از تماشاگران نساجی حتی 3-4 ساعت قبل از بازی نمی توانستند بلیت بخرند. کاش کمی از توالت ها و آبخوری های ورزشگاه آزادی و بیلبوردهای پوسیده روی سکوها که دست تماشاگران را درد می کند صحبت می کرد. البته همیشه در VIP و CIP می نشیند و آنها را نمی بیند. 80 هزار تماشاگر نساجی در دو دیدار 600 تا 700 کیلومتر از قائمشهر و بالعکس را طی کردند تا به ورزشگاه آزادی بیایند. به نظر من این حرف ها زیبا نیست و بهتر است به کمبودهای ورزشگاه آزادی که یک سرمایه ملی است بپردازیم، ای کاش مددی این حرف ها را نمی زد و کام مازندرانی ها را تلخ نمی کرد. به شما قول می دهم اگر با ظرفیت کامل ورزشگاه آزادی بلیت فروخته می شد، کل ورزشگاه پر می شد. باید صمیمانه از تماشاگران تیم آلومینیوم اراک تشکر کنم که در نهایت کاری جز تشویق مؤدبانه و محترمانه تیمشان نکردند و در نهایت بدون هیچ اتفاقی ورزشگاه را ترک کردند.


سرویس خبر شماره: 1822236 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 13:40 |
2,321 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا نادری معاون فرهنگی باشگاه نساجی در واکنش به این ادعا گفت: من اصلا چنین چیزی ندیده ام. حتی از یک بیننده نساجی. تماشاگران نساجی و تماشاگران تیم آلومینیوم علیرغم اینکه تیمشان جام را باخته و جام را از دست داده با آرامش ورزشگاه را ترک کردند و دیدید که در عکس هیچ تماشاگری دو تیم حتی به یک صندلی هم صدمه نزد و این حرف است. اتهام

مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی مدعی شد که در پایان بازی نساجی و آلومینیوم اراک، تماشاگران مجموعه ورزشی آزادی به امکانات تیم مازنی آسیب زدند.

وی در پایان همچنین در واکنش به تنش های بین کادر فنی نساجی و آلومینیوم گفت: من در بین تماشاگران نبودم و صحنه ای ندیدم و فقط این را می گویم، ملاقات کردم و می توانم این شهادت را بدهم. ” کادر فنی دو تیم با هم دوست هستند و شک ندارم در بازی چهارشنبه اراک سوءتفاهم بین آنها برطرف می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی