باشگاه پرسپولیس مدت قرارداد شهاب زاهدی را مشخص کرد

انتقادات گمراه کننده ای درباره قرارداد یک ساله در برخی از محافل مطرح شده است که این بازیکن تنها با قراردادی یک ساله آزاد شده است. این مجوز پس از شروع جنگ اوکراین و روسیه برای بازیکنان شاغل در لیگ این دو کشور توسط فدراسیون جهانی فوتبال صادر شد و هر سال و هر بار به مدت یک سال تا زمانی که جنگ ادامه دارد تمدید می شود.

همچنین از موضوع شهاب زاهدی که بگذریم، هواداران پرسپولیس باید بدانند که طبق دستورالعمل قرارداد بازیکنان باشگاهی که از این فصل اجرایی شده، در صورت رعایت شرایط، قراردادهای یک ساله بازیکنان به صورت خودکار توسط باشگاه ها امضا می شود. آنها می توانند به صورت یک طرفه تمدید شوند. در واقع طبق مقررات جدید، قراردادهای یک ساله در واقع دو ساله هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

شهاب زاهدی با باشگاه اوکراینی زوریا لوهانسک قرارداد دارد و مجوز یکساله امضای قرارداد با پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری را داشت. برای مدت طولانی تر، قرارداد باطل و نقض تلقی می شد.

در فعالیت نقل و انتقالات تابستانی، شهاب زاهدی اولین بازیکنی بود که برای فصل رقابتی جدید قرارداد امضا کرد. تمایل بازیکن سابق تیم و آکادمی باشگاه برای حضور مجدد در پرسپولیس شرایط این انتقال را تسهیل کرد. اما امکان انعقاد قرارداد طولانی تر از یک سال وجود نداشت.