باشگاه پیکان: گل دوم پرسپولیس 100 درصد آفساید بود

وی افزود: متأسفانه در صحنه گل اول تیم پرسپولیس قبل از گل خطای آشکاری روی امیرحسین جدی بازیکن کشورمان در مقابل کمک داور و داور چهارم رخ داد اما آنها این کار را نکردند. اشتباه را جبران نکنیم و همان توپ وارد دروازه ما شد.”


سرویس خبر شماره: 1822743 |
15 ژوئن 1401 ساعت 00:37 |
5,689 امتیاز خبر|

0نظرات

اعتراض مدیر رسانه خودروسازان به دادرسی عادلانه

صادقی پناه با اشاره به نامه رسمی باشگاه در خصوص قضاوت داور در بازی امروز، گفت: قطعا این موضوع را پیگیری می کنیم و رسما نامه ای به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوری می نویسیم تا از ما دفاع کنند. حقوق؛” البته می دانیم که نتیجه بازی برنمی گردد اما امیدواریم کمیته داوری حداقل در مسابقات بعدی با بررسی صحنه ها سعی در برقراری عدالت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مسئول رسانه ای تیم پیکان با اشاره به صحنه گل دوم گفت: در صحنه گل دوم پرسپولیس علاوه بر نظر ما بازیکن ما اشتباه نکرد و داور هم اشتباه کرد و با ارسال پستی به پرسپولیس، گل کاملا به ثمر رسید. آفساید.” کارشناسان بهتر می توانند نظر بدهند اما به نظر ما گل دوم پرسپولیس هم آفساید بود و داور به همین راحتی به خرج ما سوت زد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه پرسپولیس به تصمیم تیم داوری مقابل پرسپولیس معترض است و معتقد است گل دوم سرخپوشان از موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. امیر صادقی پناه، مدیر رسانه ای این تیم گفت: قبل از بازی به دلیل فشار رسانه ای باشگاه پرسپولیس و مصاحبه هایی که انجام شد، نگرانی هایی درباره قضاوت رضا عادل داشتیم. فقط می گوییم ای کاش آقای عادل شلیک نمی کرد، چون بعد از آن همه سوت ها به قیمت تیر زده شد. حتی سوت های متوسط.

مدیر رسانه ای باشگاه پیکان می گوید می خواستم رضا عادل به عالیشاه کارت قرمز ندهد و در سایر صحنه ها قضاوت عادلانه ای انجام شود.