باغمیشه: تیم عثمر در زمین و هوا خوب کار می کند


سرویس خبر شماره: 2004999
8 مارس 1402 در 4:45 ق.ظ.
102 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رفیع بازی مشکلی نداره

مهاجم اسبق پرسپولیس می گوید که اسمار در دو بازی اخیر این تیم برنامه های مختلفی را آزموده و بسته به ابزاری که در اختیار دارد می تواند این تیم را به قهرمانی برساند.

باغمیشه: تیم عثمر در زمین و هوا خوب کار می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی باغمیشه در جریان صحبتی درباره محرومیت بیرانوند و استفاده از یک دروازه بان جوان به جای او مقابل ذوب آهن، اظهار داشت: به نظر من ایرادی ندارد، بازی با رفیع چون بازیکنان جوان به هر حال باید بازی کنند و برخی پدیده ها. اینگونه به دنیا می آیند و در فوتبال ایران نامی برای خود دست و پا می کنند. زمانی که در تراکتور بودم ابتدا بازی نداشتم اما در بازی مقابل چوکا واسیلی گوجا سرمربی ما به عنوان بازیکن تعویضی به من زمین بازی داد، سپس به عنوان بازیکن فیکس مقابل صنعت نفت بازی کردم و گل زدم. یک گل در همان بازی و حتی عنوان آقای گل را هم به دست آوردم، به همین دلیل می گویم از بازی کردن برای یک بازیکن جوان نترس.

مهاجم سابق تراکتورسازی و پرسپولیس درباره بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس با گل می گوید: پرسپولیس به یک مهاجم سطحی خوب نیاز داشت و به هر حال با حضور عیسی این مشکل به خوبی حل شد. در همان صحنه ای که عیسی گلزنی کرد، این بازیکن پیشروی می کند و سپس به دور خود می چرخد ​​و با حرکت مناسب و تک ضربه گل می زند.

او از فرصت طلبی آل کثیر و مقایسه او با فرشاد پیوس می گوید: آقای فرشاد واقعا یک گلزن ثابت بود که شاید کمترین امتیاز را هم داشت اما با هوش بالا و کادربندی عالی با کمترین موقعیت گل می زد و هر سال عنوان آقای گل را دریافت می کرد.

باغمیشه درباره کیفیت کار عثمر در دو دیداری که سرمربی پرسپولیس بود می گوید: به نظر من دو بازی رسمی پرسپولیس زیر نظر اسمار خوب بود و از نظر آمار و موقعیت های گلزنی و دو نوع برنامه ای که جواب داد آمار خیلی خوبی داشتند. پرسپولیس زیر نظر اسمار هم روی ضربات بلند خوب کار می کند و هم در زمین با برنامه. اسمار ابزارهای خوبی دارد و فکر می کنم با حضور خارجی هایی مانند قطری، ارونوف و خدابندلو در خط هافبک و اضافه شدن عیسی، قطعا تیم بزرگی تشکیل خواهد داد و مدعی اصلی قهرمانی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید پرسپولیس قهرمان شود یا خیر؟ بازی های نیم فصل دوم سخت است و هر شش امتیاز. پرسپولیس بازی سختی مقابل ذوب آهن دارد اما با شرایط فنی و روحی خوبی که با بازیکنان خوب دارد، شانس زیادی برای برد حتی خارج از خانه به او می دهم و معتقدم با توجه به بازی استقلال مقابل سپاهان، پرسپولیس این کار را انجام خواهد داد. شانس با پیروزی مقابل ذوب آهن حتی برای مقام اول خوب خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی