باقرپسند: انگیزه زیادی برای شکست پرسپولیس داریم

باقرپسند که به تازگی از شرایط مصدومیت خارج شده است، گفت: مصدومیت جزئی داشتم که بعد از یک هفته از تمرین بهبود یافت و به تمرینات اضافه شدم و دیروز حدود 20 دقیقه بازی کردم و انشالله تمام تلاشم را می کنم. برای موفقیت تیم در بازی های بعدی اگر کادرفنی تصمیم بگیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ذوب آهن که در 1400 روز گذشته 4 برد متوالی کسب کرده بود پس از تعطیلات دو هفته اخیر لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان و هوادارانش شکست خورد. سعید باقرپسند درباره دیدار روز گذشته مقابل هواداران ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: تیم ما عملکرد بسیار بهتری داشت اما متأسفانه از روی ناراحتی گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی درباره وضعیت ذوب آهن در آخرین بازی های لیگ برتر گفت: درست است که تعطیلات باعث افت تیم ما شده است اما همچنان همان ذوب آهنی هستیم که توانستیم فولاد و مس را شکست دهیم و 4 برد متوالی داشته باشیم. ما با 4 گل بهترین برد تا اینجای لیگ را داریم. ما تیم پرتلاشی داریم و خیلی امیدواریم از این بازی به شرایط گلزنی برگردیم. در بازی دیروز شکست نخوردیم و هواداران تنها با یک ضربه به گل رسیدند اما متاسفانه در ضربات پایانی نیز بد عمل کردیم.

مهاجم ذوب آهن درباره گلی که تیمش از هواداران دریافت کرد، توضیح داد: تیم حریف یک ضربه ایستگاهی گرفت که ما آن را مهار کردیم، اما آنها در ریباند توپ را پس گرفتند و با یک پاس و یک شوت بسیار خوب، به گل رسیدیم. . این تنها موقعیتی بود که او هوادار داشت و چون دروازه بان ما جلوی او شلوغ بود و همه بازیکنان در محوطه جریمه بودند، دید نداشت و توپ به جایی می رفت که نبود. نباید می رفت. .

وی در پایان گفت: از هوادارانمان عذرخواهی می کنم که بعد از دو سال نتوانستیم در اولین حضور آنها نتیجه خوبی بگیریم. انشاالله بتوانیم در بازی های آینده پاسخگوی حمایت آنها باشیم. منتظر حضور پرشور آنها در بازی با پرسپولیس هستیم و نیازمند حمایت، تشویق، انرژی و دعای آنها هستیم تا بتوانیم کامل از بازی بیرون بیاییم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822860 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 16:34 |
407 |

0نظرات

وی درباره تاثیر تعطیلی لیگ برتر بر وضعیت ذوب آهن گفت: این وقفه ها شرایط را برای تیم ما به هم ریخته است. در شرایط بسیار خوبی قرار داشتیم، چهار بازی پیاپی را برده بودیم و می توانستیم همین روند را ادامه دهیم، اما تعطیلات به ضرر تیم ما بود و از شرایط ایده آل فاصله گرفتیم. امیدواریم هر چه زودتر و از این دیدار آینده بتوانیم به نتایج خوب خود ادامه دهیم و امتیاز کسب کنیم.

سعید باقرپسند می گوید دو تعطیلی ایجاد شده در لیگ برتر باعث سقوط ذوب آهن شد و این تیم متحمل شکست های متوالی شد.

باقرپسند درباره بازی هفته آینده ذوب آهن مقابل پرسپولیس گفت: در اینکه پرسپولیس تیم بزرگ و قدرتمندی است شکی نیست و با قهرمانی پنج ساله خود این را ثابت کرده است اما تیم جوان و سخت کوشی داریم که هر بازیکنی را برای این کار تشویق می کند. بازی.” آنها فوق العاده هستند و ما با انگیزه و قدرت زیادی به زمین می رویم. من برای اولین بار با آقای تارتار به مصاف پرسپولیس می روم و قطعا تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می دهیم و امیدواریم به نتیجه ای که می خواهیم برسیم.