بالاخره طعم پیروزی مقابل این تیم را چشیدم!

هالند که اولین گل خود را در دقیقه 12 در اولین بازی خود برای منچسترسیتی در پیروزی 1-0 منچسترسیتی مقابل بایرن مونیخ در تور پیش فصل به ثمر رساند، پس از بازی گفت: “این اولین بار است که می کنم. طعم پیروزی مقابل بایرن مونیخ را چشید. و بعد از هفت شکست متوالی مقابل آنها برای من اتفاق افتاد. این تیم یک بازی با کیفیت انجام داد و قبل از بازی با لیورپول در جام خیریه، آزمون بسیار خوبی برای ما بود.

هالند 21 ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جاری با قراردادی 5 ساله به ارزش 65 میلیون یورو به تیم پپ گواردیولا پیوست. مهاجم 21 ساله نروژی 89 بازی برای دورتموند انجام داده و 86 گل و 23 پاس گل به ثبت رسانده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

او همچنین در مورد هم تیمی خود در انگلیس، جک گریلیش که از او حمایت کرد، صحبت کرد: “گریلیش بازیکن خوبی است. من و او باید پیشرفت کنیم، اما در کل ما رابطه خوبی در زمین داشتیم. من انرژی جک را دوست دارم و او خواهد بود. “پس از شش هفته بدون بازی، بازی واقعاً خوبی بود، بنابراین بازی کردن احساس خوبی داشت.”

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی معتقد است بازی مقابل بایرن مونیخ آزمون خوبی برای این تیم در آستانه بازی با لیورپول در جام حذفی بود.