باهوش: رحمتی سبک خاصی دارد

وکیل آلومینیوم افزود: همکاری با آقای رحمتی باعث خوشحالی است. او یک مربی جوان و خوش تیپ به حساب می آید و تیم هایش فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند. در مجموع تیم عملکرد خوبی داشته است و فکر می کنم عملکرد ما برای باشگاه آلومینیوم و هوادارانش خوب است. امیدوارم در آینده نیز این روند را ادامه دهیم و به جایگاه بسیار بهتری برسیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع آلومینیوم در خصوص خداحافتی میثم مجیدی کاپیتان با سابقه این تیم ادامه داد: ما با آقای میثم ارتباط نزدیک داریم. سه سال با هم بازی کردیم و دو سال هم اتاقی بودیم. ناراحت کننده است که دیگر نمی توانیم در کنار هم بازی کنیم، اما برای او آرزوی موفقیت در زندگی دارم و امیدوارم در پست دیگری به فوتبال برگردد و در تیم آلومینیوم میثم مجیدی حضور داشته باشد که برای این باشگاه تاثیرگذار بوده است. و دوباره شهر اراک.

وی در خصوص عملکرد آلومینیوم و سرمربی آن مهدی رحمتی گفت: خدا را شکر در پایان فصل اول در رده هشتم جدول قرار گرفتیم. البته این پتانسیل را داشتیم که در رتبه های بالاتر قرار بگیریم. به نظر من با توجه به اینکه سومین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می گذاریم و هزینه های نجومی نداشته ایم، نباید انتظارات از آلومینیوم بیشتر از حد معمول باشد.

این بازیکن در مورد محمدرضا خلطبری، اولین خرید زمستانی مهدی رحمتی گفت: همانطور که آقای رحمتی در نشست خبری گفت، محمدرضا خلطبری از چند روز پیش تمرینات خود را با ما آغاز کرد، او بازیکن بسیار باتجربه ای است و می تواند در خط حمله کمک زیادی کند. فاز تیم کند خوشحالم که این بازیکن باتجربه به تیم ما اضافه شده و امیدوارم در کنار هم به دستاوردهای بزرگی برسیم.

هوشمند درباره بازی بعدی آلومینیوم مقابل هوادار گفت: هوادر تیم بسیار خوبی است اما ما به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم تا بتوانیم به روند مثبت خود ادامه دهیم. امیدوارم این بازی را با برد تمام کنیم.


سرویس خبر شماره: 1865665
29 ژانویه 1401 در 11:27 ب.ظ
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مهم گل نخوردن بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرمحمد هوشمند درباره تساوی آلومینیوم و گلگر گفت: خدا را شکر پس از افت ناشی از وقفه طولانی مدت بازی های لیگ، توانستیم به چاه خود برگردیم و روند در حال انجام.” قبل از بازی های جام جهانی و تعطیلی لیگ نتایج خوبی داشتیم اما این وقفه باعث شد تیم ما کمی افت کند و سرعت بازی مان کند شود. در این بازی با توجه به شرایط خانگی به دنبال کسب سه امتیاز بودیم، چند موقعیت هم برای کسب پیروزی داشتیم اما اینکه دروازه مان را بسته نگه داشتیم برای ما نکته مثبتی بود و امیدوارم بتوانیم. می تواند در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کند. پیروز شود و به رده های بالای جدول صعود کند.

مدافع آلومینیوم اراک می گوید این تیم عملکرد خوبی داشته اما نباید توقع زیادی داشت.

باهوش: رحمتی سبک خاصی دارد