باید تذکرات لازم را به استقلال بدهم / اولویت آجرلو مشخصا این تیم نیست / چرا این افراد در باشگاه هستند؟

یک کارشناس فوتبال درباره تبعات باخت آبی پوشان در هفته اول لیگ برتر گفت: شاید بد نباشد که این باخت را به فال نیک گرفت و گفت که این شکست بار روانی سنگینی را از حفظ رکورد شکست ناپذیر از بین خواهد برد. خیلی زود روی شانه های تیم قرار می گیرد. انتظارات از ساپینتو زیاد است و او این را بهتر از هر کسی می داند. اگرچه تحمل شکست سخت است، اما نباید اجازه دهیم او او را شکست دهد و تمرکز خود را از دست بدهد. تازه هفته اول قهرمانی است و حالا فرصت جبران این شکست بد است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: اما امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان باکیفیت و مهمی چون محبی، کاوه رضایی و مهدی قیدی شرایط این تیم بسیار بهتر از شرایط فعلی باشد و بتوانیم استقلال را در قاره قهرمان ببینیم.

رضا رجبی، پیشکسوت آبی پوشان و کارشناس فوتبال درباره شرایط استقلال گفت: شکست برای استقلال تلخ است و عواملی این شکست را تلخ تر می کند. عواملی مثل اسکان و اولین بازی فصل بودن. اما علیرغم اینکه بازی استقلال خیلی فنی نبود اما به دلیل اولین بازی فصل بودن و سایر عوامل ترجیح می دهم فعلاً قضاوت فنی نکنم.

این پیشکسوت آبی پوش در ادامه گفت: قصد تخریب و بدبینانه نگاه ندارم. اما متاسفانه امروز شاهد یک سری اتفاقات در اطراف باشگاه هستیم که خود را موظف می دانم برای جلوگیری از اتفاقات بعدی هشدارهای لازم را بدهم. مهمترین چیز این است که از چند نفری که مجدداً امتحان را پس داده اند در باشگاه استفاده کنید. سوال من از آقای آجورلو این است که چرا باید عده ای که بارها در آزمون های فوتبالی خود رد شده اند امروز در استقلال استخدام شوند؟ اگر لازم باشد در آینده با وضوح بیشتری در مورد آن صحبت خواهم کرد.

رجبی گفت: استقلال برای افرادی مثل آقای آجورلو که در فوتبال هستند اولویت اول آنها نیست و شاید خیلی از تصمیماتی که در حوزه مدیریت استقلال می گیرند به این سوال برگردد. اما باید تاکید کنم که این تیم استقلال نه تنها اولویت اول میلیون ها نفر است، بلکه عشق و زندگی بسیاری از مردم است و کسانی که مسئولیت را در این باشگاه می پذیرند باید به اعتمادی که مالک و مالک اصلی آنهاست وفادار باشند. میلیون ها طرفدار و بهترین ها تصمیم بگیرید و بهترین انتخاب های ممکن را بگیرید.