بایرن عجله نمی کند. لواندوفسکی پیر شد!

ستاره سابق تیم ملی آلمان رفتار اخیر روبرت لواندوفسکی را زیر سوال برده است.


سرویس خبر شماره: 1821368 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 17:13 |
1,897 |

0نظرات

او به فکر منافع خود است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ شنبه شب موفق شد با گل روبرت لواندوفسکی با نتیجه 3-1 دورتموند را شکست دهد و قهرمانی خود در این فصل بوندسلیگا را قطعی کند.
به این ترتیب اکنون مهم ترین نگرانی هواداران این باشگاه وضعیت این ستاره لهستانی است که در ماه های اخیر شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است.

دتمار هامان، ستاره سابق بایرن و آلمان، لواندوفسکی را به دلیل عدم تمایل به تمدید قراردادش به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: لواندوفسکی می گوید شرایط برای او سخت شده است و می خواهم از او سوالی بپرسم و به همین دلیل است که پنج سال پیش که با پیشنهادات رئال و سیتی همراه شد، شرایط برای او سخت نشد؟ همیشه در مورد این بازیکن گمانه زنی می شد اما او در ماندنش شکی نداشت. چرا لواندوفسکی امسال اینقدر بدبین است؟ فکر می کنم او فقط به منافع خود فکر می کند.

هامان ادامه داد: لواندوفسکی حتی از خوشحالی خود پس از قهرمانی در بوندس لیگا صحبت نکرد. او با بایرن به هر موفقیت ممکنی دست یافت. لواندوفسکی سن زیادی دارد، بنابراین باشگاه نباید برای تمدید قرارداد او عجله کند. طبیعی است که بایرن نگران گلزنی این مهاجم 34 ساله باشد. چه کسی می داند که او در فصل آینده یا در دو سال آینده چند گل به ثمر خواهد رساند؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

لواندوفسکی که تا تابستان 2023 با بایرن قرارداد دارد، هنوز برای تمدید قراردادش با باواریایی به توافق نرسیده است و حتی شایعاتی مبنی بر قرارداد با بارسلونا به گوش می رسد، اما خود ستاره لهستانی تاکید کرد که چیز خاصی نیست. هنوز اتفاق نیفتاده است
او گفت: قهرمانی بایرن نهایی است.“به زودی جلسه ای برگزار خواهد شد، اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. من همچنین باید بفهمم چه اتفاقی خواهد افتاد. شرایط برای من خیلی آسان نیست. لواندوفسکی همچنین از گفتن اینکه آیا در بایرن می ماند یا خیر، خودداری کرد.”