بایرن مونیخ لواندوفسکی را به عنوان جانشین خود انتخاب کرد

هدف اول بایرن تمدید قرارداد با لواندوفسکی است، اما آنها همه احتمالات ممکن را نیز در نظر گرفته اند. به گزارش ورزش 1 آلمان، بایرن قصد دارد برای جذب پدیده اروگوئه ای این فصل یعنی بنفیکا «داروین نونیز» اقدام کند. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن در 15 مارس برای تماشای دیدار بنفیکا مقابل آژاکس در آمستردام بود.

علیرغم همه شایعات، سران بایرن اصرار دارند که لواندوفسکی را حفظ خواهند کرد و او قطعا فصل آینده برای این باشگاه بازی خواهد کرد. برخی منابع حتی از مذاکرات قریب الوقوع برای تمدید دو ساله با ستاره لهستانی خبر داده اند.

مشکل اما تقاضای مالی بنفیکا است. باشگاه شهر لیسبون 80 میلیون یورو برای این بازیکن پرداخت کرد، در حالی که بند فسخ او 150 میلیون یورو است. نونیز همچنین تا سال 2025 با بنفیکا قرارداد دارد. گزینه های دیگر عبارتند از: بایرن مونیخ، پاتریک شیک، مهاجم چک لورکوزن و ساشا کالازیچ مهاجم اشتوتگارت.


سرویس خبر شماره: 1819731 |
26 فروردين 1401؟ 13:45 |
3500 |

0نظرات

پدیده اروگوئه ای بنفیکا

بایرن مونیخ می داند که روبرت لواندوفسکی ممکن است از تمدید قرارداد خودداری کند و به همین دلیل گزینه هایی را برای جایگزینی او بررسی می کند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ در تابستان 2023 به پایان می رسد و هنوز خبری در مورد تمدید قرارداد هیچ بازیکنی با این باشگاه منتشر نشده است. او تنها یک قرارداد تا ژوئن 2023 دارد و این واقعیت که هنوز توافقی صورت نگرفته است، ستاره لهستانی را ناراحت کرده است. اخبار و شایعات زیادی در مورد مذاکره او با بارسا وجود دارد.
بسیاری از رسانه های آلمانی و اسپانیایی در روزهای اخیر از توافق ستاره لهستانی با سران بارسلونا برای انتقال به این تیم در پایان این فصل خبر دادند.

مدیر ورزشی بایرن به شدت تحت تاثیر بازی نوزز قرار گرفت و به این نتیجه رسید که او می تواند جایگزین خوبی برای لواندوفسکی باشد. حتی اگر ستاره لهستانی تمدید کند، می تواند تا دو سال دیگر کیفیت فعلی خود را حفظ کند و بایرن باید به دنبال جایگزینی برای او باشد.

نونیز اخیرا در واکنش به شایعات دوگانه گفت که تا پایان فصل در این مورد صحبت نخواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی