بایرن مونیخ 7 (8) – سالزبورگ 1 (2); شرور و قدرتمند!

بایرن مونیخ که در دقیقه 90 بازی از شکست فرار کرده بود بازی برگشت را با حمایت هواداران خود آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف را باز کرد اما ضربه لواندوفسکی در دقیقه 2 به خوبی توسط دروازه بان حریف مهار شد. . . سالزبورگ حریف آرامی نبود و تنها یک دقیقه بعد روی یک ضد حمله به گل می رسید اما کومان با یک تکل خوب دروازه تیمش را نجات داد. سرعت کار در دقایق ابتدایی ادامه داشت تا اینکه بایرن گل اول را به ثمر رساند. گل دقیقه 12 لواندوفسکی؛ مهاجم لهستانی بایرن پشت پنالتی که زده بود ایستاد و با یک ضربه دقیق آن را تبدیل به گل کرد تا میزبان را از حریف صفر کند.

بازی در دقایق باقی مانده همیشه هیجان انگیز بود و با گل دنبال می شد. سالزبورگ یکی از گل های خورده را در دقیقه 70 به ثمر رساند، اما بایرن همچنان سیری ناپذیر بود و تا آخرین دقیقه به دنبال گل بعدی بود. اتفاقی که افتاد این بود که توماس مولر در دقیقه 82 از روی یک پاس گل ششم بایرن را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد سانه به عنوان آقای گل ظاهر شد و پاس متوالی لواندوفسکی را از فاصله نزدیک در تک به تک با دروازه بان برای گل هفتم بایرن تبدیل به گل کرد. بازیکنان شکست ناپذیری که در بازی اول سخت تلاش کردند، با تحمیل شکست 7-1 در سالزبورگ، قدرت خود را به نمایش گذاشتند و اعلام کردند که برای قهرمانی UCL در این فصل آماده هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سالزبورگ بلافاصله پس از دریافت گل اول حملات خود را آغاز کرد و در دقیقه 14 به تساوی رسید اما نویر از داخل محوطه جریمه ضربه ای به پای آن تیم زد و به کرنر رفت. بایرن اما نمی خواست دوباره استرس بازی را تحمل کند و می خواست این کار را خیلی سریع انجام دهد. در دقایق پایانی نیمه اول ناگلزمن سه بار دروازه را باز کرد. لواندوفسکی دو گل بعدی تیمش را به ثمر رساند. او که گل دوم خود را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در ده دقیقه هت تریک کرد تا تیمش 3-0 پیش بیفتد. گنبری در دقیقه 31 گل چهارم را به ثمر رساند تا بازی در نیمه اول با نتیجه 4 بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.


سرویس خبر شماره: 1814423 |
18 مارس 1400 در 01:19 |
315 |

0نظرات

برای دانش‌آموزان شیطون برای ادعای UCL آماده باشید.

بایرن نیمه دوم را در 45 دقیقه اول با چهره ای هجومی آغاز کرد و لواندوفسکی می توانست خیلی سریع پوکر بازی کند اما ضربه او با برخورد با بازیکن حریف مهار شد. قبل از ورود به دقیقه دهم بازی، بایرن گل پنجم را به ثمر رساند. مولر در یک کار تیمی عالی توپ را روی خط محوطه جریمه جمع کرد و با پشت به دروازه، چرخش بسیار سریعی انجام داد و توپ را به داخل زد تا گل پنجم را از دروازه بان سالزبورگ به ثمر برساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ با 18 امتیاز صدرنشین گروه شد و بارسلونا با قرار گرفتن در رده سوم به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازماند. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سالزبورگ شکست خورد. تیمی که با 10 امتیاز پس از لیل به عنوان تیم دوم گروه G به یک هشتم نهایی راه یافت.

دیدار دو تیم 26 بهمن در ورزشگاه ردبول آرنا برگزار شد و شاگردان ناگلزمان نتیجه ای بهتر از تساوی مقابل میزبان کسب نکردند. آنها سه بازی بوندسلیگا را در فاصله بین بازی تا بازی برگشت که امشب با دو برد و یک تساوی به پایان رسید انجام داده اند. آنها با حفظ اختلاف 9 امتیازی نسبت به دورتموند رده دومی، امشب از ساعت 23:30 در آلیانز آرنا میزبان سالزبورگ بودند.

برخلاف راف، بایرن مونیخ امشب برای شکست دادن سالزبورگ کار سختی نداشت و با پیروزی 7-1 در خانه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.