بایرن 4-0 لورکوزن: زمان خداحافظی با سیوانه است؟

پس از این گل برتری بایرن ادامه یافت و لورکوزن ها سعی کردند با استفاده از ضد حملات گل خورده را جبران کنند.
بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17 بایرن گل دوم را به ثمر رساند. روی پاس خوب دیو اوپامیکانو بود که موسیالا در پشت محوطه جریمه لورکوزن توپ را پس گرفت و پس از یک – دو با توماس مولر، با یک ضربه دیدنی دروازه حریف را باز کرد.

آن گل کمی لورکوزن را از قفل دفاعی خارج کرد و در دقیقه 23 این هادسون اودوی بود که روی پاس آندری صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چارچوب دروازه بایرن نیافت.
بازی همچنان متعادل بود و هر دو تیم موقعیت های گلزنی خوبی داشتند تا اینکه بایرن در دقیقه 39 گل سوم را به ثمر رساند. این بار موسیالا بود که به عنوان آقای گل ظاهر شد و سادیو مانه را پشت محوطه جریمه قرار داد و ضربه دقیق او به گوشه دروازه هرادسکی رفت.
در دقایق پایانی نیمه اول این لورکوزن بود که برای جبران گل های خورده پیش افتاد اما نتوانست گلزنی کند و این نیمه با نتیجه 3 بر صفر به سود بایرن به پایان رسید.
بایرن نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54 روی پاس بنجامین پاوارد، این سادیو مانه بود که بار دیگر صاحب موقعیت شد، اما ضربه چیپ او توسط هرادسکی از هر طریق ممکن مهار شد.
یک دقیقه بعد نوبت به ماتیس دلیخت رسید تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما این بار هرادسکی دروازه تیمش را نجات داد.
در دقیقه 56 مانه دوباره موفق شد دروازه لورکوزن را باز کند اما داور با استفاده از VAR این گل را نپذیرفت.
برتری بایرن ادامه داشت و حتی حضور سردار آزمون و آمنه عدلی در زمین برای لورکوزن هم نتوانست جریان بازی را به سود این تیم برگرداند.
بایرن چندین بار برای زدن گل چهارم پیش رفت تا در نهایت در دقیقه 84 به گل رسید. روی خطای دروازه بان و مدافعان لورکوزن بود که توماس مولر صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دروازه خالی را باز کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شبی که سردار آزمون 30 دقیقه برای لورکوزن به میدان رفت، شاگردان یولیان ناگلزمن عملکرد برتری داشتند و در نهایت با 4 گل به پیروزی رسیدند.

بایرن بازی را تهاجمی آغاز کرد و تنها یک دقیقه نگذشته بود که لروی سانه اولین گل بازی را به ثمر رساند. روی حرکت جمال موسیالا از سمت راست و ارسال او بود که ضربه سانه پس از لمس اودیلون کوسونو در دروازه لورکوزن متوقف شد.

تلاش بازیکنان لورکوزن برای کاهش وزن این شکست در دقایق پایانی بی نتیجه ماند و در نهایت این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود بایرن به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بایرن مونیخ در دیداری خانگی موفق شد بایرلورکوزن را با نتیجه 4-0 شکست دهد.

بایرن 4-0 لورکوزن: زمان خداحافظی با سیوانه است؟


سرویس خبر شماره: 1845900
8 اردیبهشت 1401 ساعت 23:57 |
5.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر