با آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور برای تیم ملی

رئیس جمهور اراده مردم و دولت عدالت محور را تحقق عدالت در عرصه های مختلف ورزشی دانست و گفت: عدالت در ورزش اعم از جوایز، عزل، ارتقاء و استفاده از نیروی انسانی موثر باید حاصل شود.

وی در پایان برای درخشش تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر ابراز امیدواری کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی با تاکید بر اینکه همه رشته های ورزشی از جمله ورزش قهرمانی و ورزش همگانی باید توسعه یابد، گفت: توسعه ورزش می تواند موجب نشاط و سلامت اجتماعی بیشتر در جامعه شود و از بسیاری از تخلفات اجتماعی جلوگیری کند.

آیت الله رئیسی همچنین درباره مطالبه جمعی ورزشکاران برای حل مشکل اشتغال گفت: در دولت تصمیم داریم مشکل اشتغال قهرمانان را حل کنیم و آنها را به خدمت بگیریم و هیچ قهرمانی نگران شغل خود نباشد.

رئیس جمهور یادآور شد: اهدای مدال قهرمانی به شهدا یکی از قله های قهرمانی و دلاوری ورزشکاران ما است.


سرویس خبر شماره: 1822056 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 02:33 |
997 امتیاز خبر|

0نظرات

هیچ قهرمانی نباید نگران کار باشد.

آیت الله رئیسی با مروری بر توصیه های امیرالمومنین علیه السلام در خصوص عدالت گفت: منظور از عدالت مساوات نیست، بلکه قرار دادن هر چیزی در جای خود موجب عدالت می شود. عدالت مستلزم اندیشیدن به تمام نقاط کشور و همه رشته هاست.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم زمینه سازی برای افزایش جذابیت ورزش در بین جوانان و همچنین زمینه سازی برای گسترش ورزش بانوان تاکید کرد و گفت: افزایش گرایش جوانان به ورزش می تواند در ارتقای سلامت عمومی و نشاط اجتماعی موثر باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در دیدار با ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی کشور، ضمن تشکر از زحمات ورزشکاران و مربیان در عرصه های بین المللی و با کسب مدال های رنگارنگ از کشورهای مختلف، اظهار داشت: مسابقات، گفت: این یک هویت ملی است.

رئیس جمهور بر لزوم رسیدگی به مسائل معیشتی و دغدغه های قهرمانان ورزشی تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید به مسائل معیشتی ورزشکاران رسیدگی شود، گفت: برای من اصلا قابل قبول نیست که ورزشکاری که می خواهد تمرین کند، به میدان مسابقه برود، برای قهرمانی و حضور روی سکو تلاش کند یا برود. از مشکلات معیشتی رنج می برند». ; تامین معیشت یکی از نیازهای اساسی ورزشکاران است.

وی در خصوص روند انتخاب وزیر ورزش و جوانان گفت: قبل از انتخابات که در بین تعدادی از قهرمانان ورزشی حضور داشتم از من خواسته شد که وزیر ورزش را از بین اهالی ورزش انتخاب کنم چرا که در 40 سال گذشته وزیر و متولیان ورزش از بین سیاسیون انتخاب شده اند.» بود. آقای سجادی را هم که از ورزشکاران بود انتخاب کردم.

آیت الله رئیسی بر رفع مشکل بیمه ورزشکاران تاکید کرد و گفت: مسئولان مربوطه باید پیگیری کنند تا در جلسه بعدی که با ورزشکاران خواهیم داشت، دیگر موضوع بیمه به عنوان یکی از دغدغه های آنها مطرح نشود. “

رئیس جمهور با اشاره به درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر کمبود منابع مورد نیاز برای ارسال به مسابقات جهانی در برخی رشته های ورزشی، گفت: ورزشکاران و قهرمانان نگران هزینه مرسولات نباشند.