با احترام ژاوی: مدافع بارسا به جام جهانی رفت


ژاوی هرناندز پس از پیروزی شب گذشته مقابل آلمریا در پاسخ به سوالی درباره وضعیت این بازیکن گفت: در مورد آرائوخو و شرایط او برای حضور در اردوی تیم ملی اروگوئه صحبت کردیم. بارها و به این نتیجه رسیده ایم که حضور او در اردوی تیم ملی اروگوئه خوب است و امیدواریم روند درمان او هر چه زودتر حل شود.
گفته می شود تصمیم نهایی برای حضور دائمی آراوخو در لیست اروگوئه برای حضور در جام جهانی این هفته گرفته می شود، اما امیدوارند شرایط روحی حضور در تیم ملی بر روند درمان او تاثیر مثبت بگذارد. بازی او در قطر

به گزارش “ورزه سه”، زمان زیادی تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده و سرمربیان تیم های ملی امیدوارند هر چه زودتر بتوانند بازیکنان خود را در اختیار داشته باشند.
یکی از بزرگترین تردیدها برای ترکیب تیم ملی اروگوئه در جام جهانی 2022 این است که آیا آراوخو شرایط حضور در زمین و لیست نهایی اعلام شده از سوی کادر فنی این تیم را خواهد داشت یا خیر.
این بازیکن در تاریخ 28 سپتامبر در فنلاند تحت عمل جراحی موفقیت آمیز پای چپ خود قرار گرفت. این بدان معنا بود که شانس او ​​برای راهیابی به جام جهانی به شدت کاهش می یابد، اما او تصمیم گرفت برای آینده خود تصمیم درستی بگیرد تا در دراز مدت آن را به خطر نیندازد.


سرویس خبر شماره: 1852121
15 نوامبر 1401 در 01:07 ب.ظ |
2.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا اعلام کرد که رونالد آرائوخو را برای حضور در اردوی تیم ملی اروگوئه در جام جهانی حذف کرده است.

با احترام ژاوی: مدافع بارسا به جام جهانی رفت



مجله اخبار فوتبال خارجی