با اختلاف دو امتیاز به سلطنت ناپولی ادامه دهید


سرویس خبر شماره: 1866048
01 فوریه 1401 ساعت 11:00 ب.ظ
9.2 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

با پیروزی 2-0 مقابل سالرنیتانا

جیووانی دی لونزو موفق شد در دقیقه سوم وقت اضافه نیمه اول اولین گل را به ثمر برساند که سالرنیتانا موفق شد 45 دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد و تیمش در راه رختکن پیروز شد.

سالرنیتانا در رده شانزدهم جدول امشب در ورزشگاه آرکی به مصاف ناپولی رفت که مدت ها بود طعم پیروزی را نچشیده بود. با این حال این تیم هیچ شانسی برای امتیاز گرفتن مقابل رهبر نداشت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.

1793885

به گزارش “ورش سه”، ناپولی با پانزدهمین برد خود در این فصل 50 امتیازی شد تا یک بازی جلوتر از میلان و 12 امتیاز از آن تیم به برتری خود ادامه دهد.

ناپولی با پیروزی 2-0 مقابل سالرنیتانای میزبان، اختلاف خود را افزایش داد.

با اختلاف دو امتیاز به سلطنت ناپولی ادامه دهید

شاگردان اسپالتی پس از باخت مقابل اینتر توانستند با دو گل سمپدوریا را شکست دهند و سپس 5-1 یووه را شکست دهند. آنها قبل از بازی این هفته در سری آ شکستی باورنکردنی مقابل کرمونز متحمل شدند که منجر به حذف کوپا ایتالیا شد اما این نتیجه تاثیری در روند قهرمانی آنها در لیگ نداشت و امشب ناپولی توانست سالرنیتانا را شکست دهد. انتهای جدول با دو گل

ویکتور عثیمان در دقیقه سوم نیمه دوم گل دوم ناپولی را به ثمر رساند تا این تیم با خیال راحت تا پایان به کار خود ادامه دهد و با برتری 2-0 امتیازات خود را به 50 برساند. میلان و اینتر با یک بازی کمتر و به ترتیب با 38 و 37 امتیاز کمتر از ناپولی در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی سری آ قرار دارند.

1793886



مجله اخبار فوتبال خارجی