“با اسطوره ها چطور است” – وقتی عظمت واقعی مو صلاح مشخص می شود – لیورپول اف سی

شماره 11 لیورپول تا به امروز در آنفیلد در هر فصل به دو رقم گلزنی رسیده است و او تنها یک گل تا رسیدن به 6 از 6 فاصله دارد.

قدردانی از عظمتی که درست در مقابل شما آشکار می شود، ممکن است گاهی سخت باشد، تنها زمانی که تمام شد، به این هدیه پی می برید.

اما من مربی او هستم، می‌توانیم زمانی که هر دو به پایان رسیدیم، دوران حرفه‌ای او را جشن بگیریم و به این فکر کنیم که چقدر فوق‌العاده بود و 100 درصد به این شکل خواهد بود.

در آخرین بازی یک رکورد بود که او مجبور شد یک گل بزند و او بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود و گل هم وجود داشت.

“شما فقط زمانی متوجه می شوید که آنها چقدر عالی بودند که دیگر اینجا نیستند. تا زمانی که آنها اینجا هستند، آنها بازی های برجسته، بازی های معمولی، بازی های نه چندان خوب دارند و مثل این است که “او می تواند این کار را بهتر یا بهتر انجام دهد”.

به راحتی می توان صلاح را بدیهی دانست و متعاقباً متوجه شد که سطح عملکرد او کاهش یافته است، این استانداردهای عالی او هستند.

اما تا آن زمان، ما باید کار کنیم و مو نیز دفاع کرده است و از همه این چیزها. مو فرصت ها را از دست می دهد و گل می زند، در این شکی نیست.

کلوپ گفت: “او اسطوره لیورپول است و اسطوره ها هم همینطور هستند.” اسکای اسپورت.

این بازیکن مصری رکوردهای بی شماری را به ثبت رسانده و تنها در 288 بازی خود را به عنوان هفتمین گلزن برتر باشگاه در تمام دوران ها معرفی کرده است و او تنها به 12 گل دیگر نیاز دارد تا به رده پنجم برسد.

“لحظه ای که او دیگر اینجا نیست، یک نفر به اعداد نگاه می کند و می گوید “وای، ما عظمت واقعی را دیدیم” – این حقیقت است.

به این معنی نیست که او زمینه هایی برای پیشرفت ندارد، هر دو می توانند درست باشند، اما کلوپ می داند که عظمت واقعی صلاح تنها زمانی قابل قدردانی است که او دیگر آنفیلد را به خانه نخواند.

منتظر نمانید تا همه چیز تمام شود تا آنچه را که در مقابل ما قرار دارد قدر بدانیم، صلاح واقعاً عظمت و عظمت است.



https://www.thisisanfield.com/2023/02/how-it-is-with-legends-when-mo-salahs-true-greatness-will-be-realised/ منبع:

یورگن کلوپ می گوید احساسی که برای محمد صلاح رخ خواهد داد.

محمد صلاح از لیورپول (سمت چپ) در جریان بازی لیگ برتر در آنفیلد لیورپول، اولین گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند.  تاریخ تصویر: دوشنبه 13 فوریه 2023.

من دوست دارم زمانی که او می تواند رکوردهای جدیدی به دست آورد، زیرا او می خواهد آنها را نیز داشته باشد.

سهم مو صلاح در همه چیزهایی که در چند سال گذشته به دست آوردیم، نمی توان اندازه گیری کرد. بسیار زیاد است.»