با اعلام رئال؛ تست کرونای آنچلوتی مثبت بود

تست تاج گذاری کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مثبت اعلام شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که مسابقات این باشگاه به دلیل بازی های داخلی بهار 2022 و پلی آف جام جهانی قطر تعطیل است، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید فعلا نمی تواند تیمش را در تمرینات همراهی کند.
رئال مادرید دقایقی پیش اعلام کرد که کارلو آنچلوتی به کرونا مبتلا شده و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد تا تستش منفی شود. باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای اعلام کرد: “رئال مادرید اعلام کرد که تست کرونای کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم مثبت بوده است.”
طبق قوانین بهداشتی تعیین شده توسط لالیگا، بازیکنان و اعضای کادر فنی باید به طور منظم تحت آزمایشات عروق کرونر قرار گیرند تا در صورت ابتلا به قرنطینه شوند. انجام همین آزمایش ها نشان داد که سرمربی ایتالیایی در حال حاضر از بیماری عروق کرونر قلب رنج می برد.


سرویس خبر شماره: 1817329 |
10 فروردين 1401 ساعت 13:46 |
4,256 |

4نظرات

رئال مادرید شنبه هفته آینده پس از از سرگیری بازی های لالیگا در خانه به مصاف سلتاویگو خواهد رفت و با توجه به مثبت بودن تست آنچلوتی در روز چهارشنبه، او به احتمال زیاد نمی تواند تیمش را در آن بازی همراهی کند.
با توجه به اینکه پسرش داویده آنچلوتی دستیار سرمربی ایتالیایی در رئال مادرید است، به احتمال زیاد او روز شنبه به جای پدرش هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.
رئال مادرید در حال حاضر با 66 امتیاز از 29 بازی در صدر جدول لالیگا قرار دارد و امیدوار است با پیروزی مقابل سلتا در روز شنبه فاصله خود را با سویا رده دومی حفظ کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی