با این استقلال جای خالی یاماگا احساس نمی شود (عکس)


سرویس خبر شماره: 2005312
9 مارس 1402 در 00:31
7.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

صالح حردانی بار دیگر کیفیت بالای خود را در درون تیم استقلال نشان داد.

با این استقلال جای خالی یاماگا احساس نمی شود (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در شرایطی موفق شد از سد سپاهان عبور کند که برخی از بازیکنان این تیم در ترکیب تیم خود عملکرد شایسته ای داشتند. بدون شک یکی از این افراد صالح حردانی است که همانند دیدارهای گذشته در سطح کیفی بالایی ظاهر شد.

صالح با در نظر گرفتن تنها اشتباه خود در نیمه اول و شانس ضربه زدن به تیرک دروازه شهیار مقانلو در ادامه بازی بسیار موثر بود و اجازه نداد بازیکنان چپ به سپاهان خودنمایی کنند.

در شرایطی که نورافکن و حسین نژاد طراحی حملات سپاهان از سمت چپ را بر عهده داشتند و زکی پور در چند نوبت از آن سمت نفوذ کرد، زردپوشان اصفهانی به سختی توانستند به دروازه آبی ها نزدیک شوند.

1995777

در نیمه دوم و در حالی که استقلال در فاز هجومی بود حردانی برای نفوذ سریع از سمت راست حرکت کرد اما رضاوند در بدترین لحظه ممکن توپ را لو داد و عرب ها را از پشت خط دفاعی آبی ها فراری داد. و یکی یکی با حسینی شد.

حردانی که در زمان غیبت سلیمی و مرادمند به دلیل محرومیت در پست دفاع راست آبی ها بازی می کرد، در هفته های اخیر آمادگی بالایی از خود نشان داده و بعید نیست در لیست بعدی امیر قلانوی حضور داشته باشد و حضور داشته باشد. به تیم ملی دعوت شد. .

مجله اخبار فوتبال داخلی