با بازگشت جیمز میلنر به تمرین لیورپول – باشگاه لیورپول شک داروین نونز ظاهر می شود

مطابق با را بارپل جویس، نونز «چند روزی است که با یک مشکل نامشخص غیبت کرده است، و اگرچه «خیلی جدی نیست»، مشارکت او در آخر هفته «در خطر است».

ویرجیل فن دایک، لوئیس دیاز، دیوگو جوتا و آرتور به همراه مارسلو پیتالوگا قرضی و کاید گوردون، غایبان طولانی مدت هستند.

لایپزیگ، آلمان - پنجشنبه، 21 ژوئیه 2022: روبرتو فیرمینو بازیکن لیورپول در جریان بازی دوستانه پیش فصل بین RB لایپزیگ و لیورپول اف سی در ردبول آرنا، صورت خود را با پیراهنش پاک می کند.  لیورپول 5-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اگر نونز آمادگی لازم را نداشته باشد، مشکل بزرگی برای کلوپ خواهد بود زیرا او بدون چهار مهاجم ارشد خود خواهد بود.

قرمزها این آخر هفته راهی ساسکس خواهند شد تا در مقابل تیمی که در حال حرکت رو به رشد است، برایتون که تنها دو امتیاز کمتر از آنها در جدول لیگ برتر قرار دارد، بازی کنند.

مدافعان: کوناته، ماتیپ، گومز، فیلیپس، الکساندر-آرنولد، رابرتسون، تسیمیکاس، رمزی

لیورپول، انگلیس - سه‌شنبه، 11 اکتبر 2022: یورگن کلوپ (R) سرمربی لیورپول و جیمز میلنر در یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی روز چهارم لیگ قهرمانان اروپا در گروه A بین گلاسکو رنجرز FC و لیورپول FC.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

سفر آنها به آمکس پس از یک نتیجه ناامیدکننده دیگر مقابل وولوز در جام حذفی و در بحبوحه بحران مصدومیت مداوم برای یورگن کلوپ انجام شد.

جیمز میلنر قبل از بازی شنبه مقابل برایتون به تمرینات لیورپول بازگشت، اما تردیدهایی در مورد در دسترس بودن داروین نونز وجود دارد.

مهاجمان: صلاح، گاکپو، آکسلید چمبرلین، کاروالیو، دواک، فرائندورف

https://www.thisisanfield.com/2023/01/darwin-nunez-doubt-emerges-as-james-milner-returns-to-liverpool-training/ منبع:

دروازه بان ها: آلیسون، کلهر، آدریان، مرژک

هافبک ها: تیاگو، فابینیو، هندرسون، الیوت، میلنر، کیتا

در همین حال، روبرتو فیرمینو، با وجود اعلام آمادگی برای بازی برنتفورد در 2 ژانویه، هنوز برنگشته است و استفان باجستیچ در حال حاضر به دلیل مصدومیت جزئی از میادین دور است.

میلنر پس از سه هفته به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ بازگشت خود را آغاز کرد و یک گروه نسبتاً قوی خط میانی را تقویت خواهد کرد.


تصویر تیم لیورپول در تمرین روز پنجشنبه

در حالی که لیورپول در روز پنجشنبه، دو روز قبل از بازی، تمرینات خود را آغاز کرد، هشت بازیکن به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی غایب بودند در حالی که نگرانی دو نفر دیگر وجود داشت.

محمد صلاح تنها حضور در این فصل بوده است، در حالی که کودی گاکپو تمرین کرده و می تواند اولین بازی خود در لیگ برتر را روز شنبه آغاز کند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 7 ژانویه 2023: کودی گاکپو از لیورپول در جریان بازی دور سوم جام حذفی بین لیورپول اف سی و ولورهمپتون واندررز اف سی در آنفیلد.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

الکس اکسلید چمبرلین در صورت از دست دادن نونز، محتمل ترین شروع کننده است، در حالی که فابیو کاروالیو، بن دواک و پسر تولد ملکامو فرائندورف نیز تمرین کردند.

همچنین در جلسه لیورپول در مرکز آموزشی AXA، نونز و کورتیس جونز حضور نداشتند، که دومی در روز شنبه 45 دقیقه برای تیم زیر 21 سال بازی کرد.