با تایید رئیس بارسا: خرید بازیکن در زمستان منتفی شد

به گزارش “ورش سه”، بارسلونا تابستان امسال به لطف فروش برخی از دارایی های خود و فعال شدن چهار اهرم مالی، توانست بازیکنان جدید بخرد و قرارداد چند بازیکن را تمدید کند. بارسلونا بالاخره موفق شد نام تمامی خریدهای جدید خود در لالیگا را ثبت کند. ادوارد رومرو، معاون اقتصادی بارسلونا اخیراً در یک کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد که اگر اهرم های مالی وجود نداشت، بارسا در فصل قبل 106 میلیون یورو و در فصل جاری 210 میلیون یورو ضرر می کرد. در فصل 2021-22، بارسا 1017 میلیون یورو درآمد و 856 میلیون یورو خرج کرد. رومرو گفت که برای فصل جاری انتظار می رود آنها 1255 میلیون یورو درآمد داشته باشند و 1017 میلیون یورو هزینه کنند. با کسر مالیات، بارسلونا انتظار سود 274 میلیون یورویی برای فصل جاری دارد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا تایید کرد که طبق قوانین لالیگا، آنها نمی توانند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان جدید بخرند.

با تایید رئیس بارسا: خرید بازیکن در زمستان منتفی شد


سرویس خبر شماره: 1853834
25 نوامبر 1401 در 03:35 ب.ظ
1.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

لالیگا یک مانع بزرگ است

رومرو در این کنفرانس مطبوعاتی گفت که موضوع سقف حقوق هنوز وجود دارد و آنها احتمالاً باید اهرمی را برای خریدهای جدید در زمستان فعال کنند. با این حال، خاویر تباس، رئیس لالیگا بارها به این موضوع اشاره کرده است که بارسلونا دیگر نمی تواند از اهرم مالی برای خرید بازیکن استفاده کند.

دیروز خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ضمن تایید این موضوع گفت که طبق قوانین مالی لالیگا، این باشگاه نمی تواند با فعال کردن اهرم مالی در نقل و انتقالات زمستانی آینده بازیکن بخرد و از این طریق می تواند بازیکن جدیدی نیاورد بر اساس قوانین لالیگا و به دلیل محدودیت های مالی، بارسا باید ابتدا چهار بازیکن را بفروشد و سپس یک بازیکن بخرد. لاپورتا همچنین گفت که در حال مذاکره با تباس برای دادن انعطاف بیشتر به او هستند اما هنوز موفق نشده اند. بارسا به شدت به یک مدافع راست و یک هافبک دفاعی برای جایگزینی سرخیو بوسکتس نیاز دارد اما آنها باید تا تابستان آینده صبر کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی