با تکمیل جستجو؛ اتهام اخاذی برادر پوگبا تایید شد

دادگاه مسئول پرونده ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، او را تبرئه کرد تا مشخص کند که آنها رسما با اتهام اخاذی روبرو هستند.

با تکمیل جستجو؛  اتهام اخاذی برادر پوگبا تایید شد


سرویس خبر شماره: 1844174
27 شهریور 1401 ساعت 09:19 |
533 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماتیاس پوگبا با انتشار فیلم و ادعاهایی درباره برادرش یکی از جنجالی ترین تیم های فوتبال اروپا در سال های اخیر را ایجاد کرده است.
او مدعی شد اطلاعاتی در مورد این بازیکن دارد که نشان می دهد او با تصویری که از خودش در بین فوتبال دوستانش داشت کاملا متفاوت است و در تمام این مدت فقط وانمود کرده که آدم خوبی است.
او تا آنجا پیش رفت که مدعی شد پوگبا از یک جادوگر برای جادو کردن کیلیان امباپه در تیم ملی فرانسه استفاده کرده و اجازه نداد او بدرخشد تا بتواند ستاره اصلی آن تیم باشد.


بازیکن سابق منچستریونایتد اعلام کرد که برادرش و برخی از دوستان دوران کودکی اش در صدد باج گیری از او بوده و خواستار پرداخت 13 میلیون یورو شده است که او نپذیرفته است.
در این پرونده چهار نفر از جمله ماتیاس پوگبا بازداشت شده اند و حالا RMC Sport اعلام کرده که از سوی دادگاه پاریس به اخاذی متهم شده است و این بازیکن تا زمان رسیدگی به اتهاماتش در بازداشت پلیس خواهد ماند.
یاسین بوزرو، وکیل ماتیاس پوگبا، گفت: “ما به این پرونده اعتراض خواهیم کرد. موکل من هیچ جرمی مرتکب نشده است.” ما تصمیم برای ادامه بازداشت او را درک نمی کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی