با حضور در تیم پرسپولیس رویای جام جهانی را تغییر دهید!

کمال ساغم نیا دیگر بازیکنی است که با اوج گیری در خط هافبک پرسپولیس انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی داشت اما مصدومیت در اردوی تیم ملی او را از این مسیر دور کرد و نتوانست به این هدف دست پیدا کند. کاپیتان دوم پرسپولیس در این فصل برای حضور ثابت در ترکیب تلاش می کند و باید با دیگر مهره های یحیی در پست هافبک دفاعی رقابت کند.

در میان بازیکنان حاضر در تمرین پرسپولیس تعدادی بودند که در راه جام جهانی مورد توجه دراگان اسکوچیچ، سرمربی وقت ایران بودند، اما نتوانستند جایی در اردوهای پایانی ایران پیدا کنند، سپس رویای حضور در جام جهانی از دست آنها رفت.

سه بازیکن پرسپولیس توسط اسکوچیچ به اردوهای داخلی مقدماتی جام جهانی قطر دعوت شدند که حالا اهداف متفاوتی را دنبال می کنند.

با حضور در تیم پرسپولیس رویای جام جهانی را تغییر دهید!

به غیر از این سه بازیکن، سه خرید جدید یحیی یعنی سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی پس از پرسپولیسی شدن امید زیادی به حضور در جام جهانی داشتند اما این رویا محقق نشد و برای آنها هم محقق نشد تا شاید بتوانند شانس خود را افزایش دهند. با تلاش بیشتر برای جام. کشورهای آسیایی باید تلاش کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی سیامک نعمتی و فرشاد فرجی از جمله بازیکنانی هستند که قبلا به تیم ملی دعوت می شدند اما حالا به جای مبارزه برای تیم ملی سعی دارند یحیی را راضی کنند تا از آنها در ترکیب اصلی استفاده کند.


سرویس خبر شماره: 1853185
21 نوامبر 1401 در 06:37 ب.ظ
36.2K امتیاز خبر|

13نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله چند ساعت مانده به اعلام رسمی لیست نهایی تیم ملی ایران توسط کارلوس کی روش، تمرین پرسپولیس در زمین تهرانسر از سر گرفته شد.