با عدم دعوت به تیم ملی؛ این ستاره در پایان فصل از استقلال جدا می شود

در هر صورت تصمیم کارلوس کی روش برای دعوت نکردن از این بازیکن باعث ناراحتی محمد محبی شد چرا که احتمالا روی عملکرد این بازیکن در هفته های آتی لیگ برتر تاثیر می گذارد. محمد محبی با وجود داشتن سابقه قابل دفاع در تیم استقلال هرگز تصور نمی کرد در لیست نهایی کارلوس کی روش قرار نگیرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با شرایطی که پیش آمده بازگشت به لیگ برتر حتی غم انگیز است زیرا در صورت ادامه حضور در تیم سانتا کلارا می تواند روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه بهترین تیم های پرتغالی قرار گیرد.

برخی گفته اند در صورت بازگشت او به استقلال، اسکوچیچ درست جلوی چشمانش خواهد بود و فشار هواداران باعث می شود او به اردوی تیم ملی دعوت شود. او به استقلال آمد و در هفته های آخر بازی های خوبی انجام داد و علاوه بر قهرمانی در سوپرجام، گلزن ترین بازیکن تیم استقلال محسوب می شود اما در لیست نهایی تیم ملی برای سفر به دوحه قرار نگرفت. . به همین دلیل این بازیکن تصمیم گرفت در پایان این فصل به اردوی سانتا کلارا برگردد و فوتبال خود را در پرتغال ادامه دهد.

موضوع دیگری که به نظر می رسد محمد محبی را برای جدایی از استقلال وسوسه کند، مسائل مالی آبی پوشان است. مسائلی که حتی باعث شد باشگاه استقلال برای پرداخت سانتا کلارا با مشکل مواجه شود. اگرچه او در نهایت موفق به انجام این کار شد.